FAPT: Campaniile externe de promovare turistică a României se lasă așteptate
Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) solicită oficial Autorității Naționale pentru Turism (ANT) să clarifice stadiul în care se află campaniile de promovare externă anunțate oficial în anul 2014.
În 2014 ANT a anunțat oficial că va demara campanii de promovare externă în Turcia, Republica Moldova, Austria, Germania, Polonia, Marea Britanie, Israel, Italia.
„Constatăm cu surprindere că nu au fost încă lansate campaniile de promovare anunțate în anul 2014. Asociațiile regionale de promovare turistică împreună cu autoritățile locale și-au stabilit propriile strategii de promovare și fac eforturi să promoveze turismul românesc peste hotare, să participe la târgurile externe și au nevoie de susținerea autorității publice centrale„, declară Corina Martin, Președinte FAPT.
În perioada următoare au loc mai multe târguri de turism internaționale ca: CMT Stuttgart, Germania (17-25 ianuarie), cea mai mare manifestare pentru public din Europa; FESPO Zürich, Elveția (29 ianuarie-1 februarie), cea mai mare manifestare pentru public din Elveția; East Mediterranean International Travel&Tourism Exhibition Istanbul, Turcia (22-25 ianuarie), cel mai mare târg de turism din Turcia, unul dintre cele mai importante din lume; IMTM Tel Aviv, Israel (10-11 februarie), singurul târg de anvergură de pe această piață; ITB Berlin, Germania (4-8 martie), cel mai mare târg de turism din lume sau Tourism. Leisure. Hotels Chisinău, Republica Moldova (2-5 aprilie), care ar fi putut împreună cu campaniile de promovare să maximizeze efectele celor două acțiuni privind promovarea României ca destinație turistică, se arată într-un comunicat semnat de Președintele FAPT.