GfK analizează traseul complet online şi offline al cumpărătorului modern

GfK analizează traseul complet online şi offline al cumpărătorului modern
person Horeca
access_time_filled

laptopGfK România lansează o metodologie inovativă care analizează în premieră comportamentul consumatorului în mod integrat, atât în mediul digital, cât și în cel tradițional, de-a lungul întregului proces de luare a deciziei de cumpărare.

Noua abordare metodologică, PurchaseJourney.dx, monitorizează comportamentul online al consumatorului care intenționează să cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie după care a realizat căutarea etc.) și îmbină aceste informații cu analize săptămânale referitoare la interacțiunea pe care o are consumatorul cu mărcile în mediul offline (ex. în magazine, la dealeri), precum și evaluarea influenței fiecărui punct de interacțiune pentru luarea deciziei finale de cumpărare.

Procesul de luare a deciziei de cumpărare a devenit unul deosebit de complex odată cu multiplicarea punctelor de interacțiune cu mărcile. De exemplu, conform studiului multiclient GfK „Internetul și decizia de cumpărare”, 84% dintre utilizatorii români de Internet din mediul urban au luat în considerare pentru cumpărare alte mărci decât cele pe care le aveau inițial în minte, după ce au căutat informații online. Noua soluție GfK de cercetare ne permite o înțelegere 360° a consumatorului modern din punct de vedere motivațional, atitudinal și comportamental, deopotrivă în mediul online și offline„, declară Raluca Răschip, Consumer Goods &Retail Director.

Cu ajutorul acestei soluții, companiile vor putea să identifice mixul potrivit dintre online și offline, să își optimizeze mesajele de comunicare pentru punctele cheie de interacțiune cu marca, în momentele decisive pentru luarea deciziei de cumpărare.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302