În turism, unirea face puterea

În turism, unirea face puterea
person Horeca
access_time_filled

cooperareinturismDiversele segmentele ale industriei de turism și călătorii trebuie să învețe să lucreze împreună dacă își doresc ca această industrie să evolueze.

Acest aspect a fost subliniat recent de specialiștii prezenți la British Hospitality & Tourism Summit 2015, în cadrul căruia paneliștii au pledat pentru mai multă cooperare în cadrul industriei turistice.

Competiția între orașe și țări pentru turiștii de leisure sau de business nu a fost niciodată mai intensă și, ca în orice competiție, vor fi învingători și învinși, potrivit specialiștilor, care subliniază în acest context importanța cooperării în industria turistică.  

Un hotel de oraș de exemplu ar putea perfoma cu toate „motoarele” lui turate, dar fără cooperare politică și fără cooperare de business între toate piesele acestui puzzle numit „turism” – companii aeriene, aeroporturi ș.a. – orice oraș sau națiune va pierde în fața altora la capitolul turism.

Turismul este a treia cea mai mare industrie din Uniunea Europeană, dar este sectorul care trebuie să învețe cel mai mult să lucreze împreună. Desigur, există nevoia de competitivitate individuală, dar trebuie să existe o recunoaștere mai mare (din partea guvernelor) a importanței politice a sectorului nostru„, a declarat Pedro Ortún, head of tourism la Comisia Europeană, care a adăugat că sectorul are nevoie de o mai mare vizibilitate la nivel de autorități și că are nevoie să fie mai bine organizat și să combine totodată abilitățile individuale cu cele ale industriei.

O nevoie pentru cooperare sporită nu se referă doar la Europa fragmentată geografic. În Statele Unite ale Americii, afacerile din industrie deseori au fost nevoite să preia conducerea pentru simplificarea reglementărilor și pentru îmbunătățirea întregii oferte turistice, a declarat Faith Taylor de la Wyndham Worldwide.

În Statele Unite, afacerile au trebuit să facă o diferență la capitolul leadership datorită provocărilor dintre Congres și Senat. Dezvoltarea Brand-ului USA este un exemplu în care am lucrat din greu pentru a crea un front unit„, a declarat Faith Taylor.

Sursa: www.hotelnewsnow.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302