Infotripul „Criteriul Primei Zăpezi” s-a încheiat
Infotripul „Criteriul Primei Zăpezi”, care a debutat pe 25 noiembrie la inițiativa Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova, s-a încheiat joi, 29 noiembrie.
La eveniment au participat reprezentanți ai operatorilor de turism din 12 țări – Belgia, Franța, Dubai, Iran, Italia, Malta, Turcia, Polonia, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, România, peste 60 de agenții de turism, organizații turistice și de promovare turistică din Romania, operatori de pârtii de schi și monitori, ziariști din presa internă și internațională, se arată pe site-ul Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România.
În cadrul Bursei de Turism desfășurată marți, 26 noiembrie, au fost prezente zeci de unități hoteliere de pe Valea Prahovei și Brașov, care și-au expus ofertele în Sala Oglinzilor din Cazinoul de la Sinaia.
În cadrul acestui eveniment s-a derulat și conferința „Branding turistic național și regional – Turismul activ și de aventură”, urmată de o gală a premiilor turismului prahovean.
Scopul evenimentului a fost acela de a promova destinații turistice, unități de primire, domenii schiabile și diverse alte forme de agrement din Prahova și Brasov și de a crea un cadru propice de întâlnire a cererii cu oferta, prin întâlnirea reprezentanților agențiilor de turism cu cei ai unităților de cazare.
Infotripul și Bursa de turism Criteriul primei zăpezi reprezintă un eveniment inițiat de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova și realizat împreună cu Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului din județul Brașov, Autoritatea Națională pentru Turism, autorități și antreprenori din domeniul turismului din 6 stațiuni: Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal, Fundata și Poiana Brașov. Infotripul face parte din caravana „Vacanță în țara mea” a Federației Asociațiilor pentru Promovarea Turismului din România, din care fac parte cele două asociații și care își dorește să promoveze cele mai importante destinații din țară.