Litoralul și Delta Dunării, promovate în Polonia
Strategia de promovare a Asociației Litoral-Delta Dunării include și participarea la târguri internaționale de specialitate. Astfel, anul acesta asociația participă în premieră la târgurile de la Londra și Varșovia, în cadrul standului Autorității Naționale pentru Turism ce promovează întreaga Românie.
Începând de joi, 27 noiembrie 2014, Asociația Litoral-Delta Dunării se află la târgul internațional de turism de la Varsovia (Tour&Travel Warsaw), până pe 29 noiembrie, împreună cu peste 400 de expozanți din toate colțurile lumii. La târg vor participa agenți și agentii de turism, hoteluri și patronate hoteliere, reprezentanți ai unităților de cazare, centre de tratament și wellness, asociații turistice naționale și regionale etc.
Asociația Litoral-Delta Dunării va promova litoralul românesc și Delta Dunării, dar în special stațiunea Mamaia. Astfel, filmul oficial de promovare a stațiunii Mamaia va rula pe toate ecranele din standul României, pe întreaga durată a târgului.
„Participăm în premieră la ediția 2014 a Tour&Travel Warsaw, împreună cu mii de alți specialiști în turism din toată lumea, pentru că este misiunea noastră de a promova litoralul și Delta Dunării alături de celelalte destinații turistice românești. În ultimii doi ani înregistrăm semnale pozitive de pe piața Poloniei, pe litoralul romanesc, și de aceea am decis să ne prezentăm în premieră la Târgul de Turism de la Varșovia. Purtăm discuții pentru eventualitatea atragerii unei linii aeriene charter către aeroportul Constanța pentru vara 2015 și încercăm să convingem touroperatorii polonezi că Litoralul Românesc și Delta Dunării reprezintă destinații turistice în plină dezvoltare și foarte atractive, atât ca ofertă de tarife, cât mai ales ca și evenimente și atracții„, a declarat Corina Martin, Președintele Asociației Litoral – Delta Dunării.
Sursă foto: ofertelitoral2013.com