Mamaia face Show la târgul World Travel Market din Londra
În perioada 3-6 Noiembrie ac, Asociația Litoral-Delta Dunării se află la târgul internațional de turism World Travel Market (WTM), de la Londra, împreună cu alți 5.000 de expozanți din domeniul turismului, din peste 180 de țări și regiuni.
Printr-un proiect realizat de către Primăria Constanța va avea loc, astăzi, la ora 17:00 (ora 19:00 a României) un spectacol de 1 oră, dedicat special promovării stațiunii Mamaia. Astfel, întregul târg va fi transpus în atmosfera incendiară a carnavalului ce are loc vară de vară la Mamaia. Un al doilea show, de același fel, va avea loc în cursul zilei de mâine, 6 Noiembrie, pe scena din cadrul târgului. Show-ul a fost permanent promovat pe site-ul oficial al târgului și pe toate panourile de afișaj din incinta spațiului de desfășurare a târgului, invitând astfel pe toți cei 5000 de expozanți să ia parte la eveniment. De asemenea, filmul oficial de promovare a stațiunii Mamaia va rula pe toate ecranele din standul României și pe tot parcursul show-ului.
În afară de show-urile pregătite special pentru promovarea stațiunii Mamaia la nivel internațional, președintele Asociației Litoral – Delta Dunării, Corina Martin, a avut astăzi o întâlnire cu reprezentanții postului de televiziune Travel Channel UK, pe care i-a invitat la show-ul Mamaia din această seară (Travel Channel a realizat cele 3 serii ale documentarului despre România, „Wild Carpathia”). Președintele ALDD și domnul Răzvan Marc, directorul Biroului de Turism al României la Londra, au fost invitați în calitate de reprezentanți ai României la petrecerea Travel Channel ce va avea loc la finele serii de azi, la Convent Garden. Tema întâlnirii cu echipa Travel Channel a constat în promovarea litoralului românesc și a Deltei Dunării, dar și a celorlalte destinații românești, într-o serie de episoade realizate și difuzate pe Travel Channel.
Președintele ALDD a mai avut, tot în cursul zilei de azi, o întalnire cu ABTA (Association of British Travel Agents), pentru promovarea litoralului românesc și a Deltei Dunării ca destinație turistică în catalogul tour operatorilor și agenților de turism din UK (ABTA reprezintă, după asemănarea cu cadrul legislativ românesc, un ANAT britanic).
„Participăm în premieră la ediția 2014 a Târgului Internațional de Turism World Travel Market, pentru a ieși în lume și a promova litoralul românesc și Delta Dunării în fața a mii de specialiști în turism prezenți la târg, alături de celelalte destinații turistice românești. Vom face astăzi și mâine atmosferă în cadrul târgului, pentru că vrem să aratăm tuturor ce este Mamaia Style: distracție, voie bună, carnaval, soare, plajă, petreceri până în zori”, a declarat Corina Martin, Președintele Asociației Litoral – Delta Dunării.