Memento Group va opera în România brandul TUI TravelCenter
Memento Group, deținătorul Christian Tour, turoperatorul român numărul 1 ca volum de vânzări, va opera în România brandul TUI TravelCenter, aparținând TUI Group, cel mai mare grup de turism la nivel mondial, urmând să deschidă zeci de agenții în întreaga țară, în care turiștii români vor avea acces la produsele din portofoliul turoperatorului german, se arată într-un comunicat emis redacției de Memento Group.
Franciza TUI va activa în țara noastră sub brandul TUI TravelCenter, va avea sedii proprii, care vor funcționa în paralel cu agențiile Christian Tour, și va beneficia de un site dedicat și o echipă de vânzare și conducere proprii.
TUI TravelCenter va fi o rețea de agenții full-service, care va oferi cazări, transport (terestru și aerian), activități la destinație, pachete turistice, tururi, croaziere, vacanțe exotice și city break-uri. TUI TravelCenter va opera propriile zboruri charter către destinații populare de vacanță în rândul turiștilor români, precum Grecia, Turcia și Spania, zboruri care vor fi împachetate cu cazări în hoteluri din întreaga lume, printre care și cele aflate sub brandul propriu: TUI Blue (potrivite pentru adulți și pentru familii, în egală măsură), TUI Magic Life, RIU, TUI Suneo, Robinson, TUI Sensatori.
în același timp, TUI TravelCenter va funcționa ca marketplace pentru piața locală, ceea ce înseamnă că va revinde produsele turistice ale tuturor turoperatorilor români.
TUI TravelCenter va oferi turiștilor români propriile produse turistice, punând accent pe pachete premium, destinații exotice și produse de nișă. De asemenea, TUI TravelCenter va avea un produs personalizat și exclusiv de zbor charter, operat de Charter Broker SRL (companie a grupului Memento, din care face parte și Christian Tour, specializată în aranjamente de zbor charter), combinat cu produse dinamice ale ofertei TUI – respectiv hotelurile TUI și experiențele turoperatorului german.
„Suntem foarte fericiți și mândri că am reușit să ne asociem cu Memento Group, ceea ce reprezintă un pas mare. Ca piață în creștere, România este foarte importantă pentru grupul TUI, care oferă un portofoliu bogat călătorilor români, de la pachete low-budget până la călătorii de lux. Cu noul nostru partener, suntem convinși că ne vom continua creșterea în România”, a declarat într-o conferință de presă, la București, Michael Lettner, TUI Head of Sales CEE.
Ca focus, destinațiile pe care TUI TravelCenter va pune accentul pe piața românească sunt și unele dintre cele mai populare în rândul turiștilor români: Austria, Grecia, Turcia, Spania, Egipt – în categoria destinațiilor “medium haul”, și Maldive, Thailanda, Mexic, Republica Dominicană, Tanzania, ca destinații “long haul”.
TUI TravelCenter își va vinde produsele offline, în sediile care vor fi deschise în întreaga țară, online, pe site-ul www.tuitravelcenter.ro, dar și prin intermediul agențiilor revânzătoare.
“Investiția de început este de peste 1,5 milioane de euro în primul an de operare și de peste 5 milioane de euro în următorii cinci ani. în primul an de operare, vor fi deschise 15 agenții TUI TravelCenter, care vor acoperi 13 dintre cele mai mari orașe ale țării, precum București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Arad, Brașov etc. Toate sediile vor funcționa sub brandul TUI TravelCenter și vor beneficia de o poziționare centrală în orașe. De asemenea, angajații din România vor participa la traininguri în Austria cu profesioniști din cadrul TUI Austria”, a precizat Cristian Pandel, CEO Memento Group.
El a subliniat că pentru turiștii români marele câștig rezultat din prezența TUI pe piața autohtonă este accesul la o varietate largă de servicii de înaltă calitate și o selecție premium de pachete, hoteluri și activități de vacanță, la care se adaugă experiența în turism a celui mai mare grup de călătorii din lume și expertiza pe piața locală a Christian Tour.
Despre TUI Group
TUI Group, cel mai mare grup de turism din lume, operează în aproximativ 180 de destinații de pe mapamond. Grupul reunește peste 380 de hoteluri premium, precum RIU, TUI Magic Life, Robinson și TUI Blue, 1.600 de agenții de turism pe întregul continent european, cinci companii aeriene de agrement europene, cu aproximativ 150 de aeronave moderne pentru transport lung și mediu, 17 nave de croazieră, de la navele de lux MS Europa și MS Europa 2 până la flota „Mein Schiff” a TUI Cruises și vasele Marella Cruises din Marea Britanie.
Companiile TUI de vânzări și marketing și companiile aeriene sunt grupate în trei regiuni și sunt operate sub un singur brand. România se află sub responsabilitatea TUI Austria.
în exercițiul financiar 2018, TUI Group a înregistrat o cifră de afaceri de 18,5 miliarde euro și un număr de peste 27 de milioane de turiști.