Meshek Wings: 2014, decisiv pentru atragerea israelienilor pe litoralul românesc

Meshek Wings: 2014, decisiv pentru atragerea israelienilor pe litoralul românesc
person Horeca
access_time_filled

turistiisraelieniLuni, 7 iulie, la orele 22.00, pe Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța va ateriza prima cursă charter pentru litoralul românesc cu turiști israelieni a Meshek Wings Tours Ltd – unul dintre primii 10 touroperatori din Israel – operată de compania Blue Air, se arată într-un comunicat de presă.

Până la ora actuală, peste 1000 de turiști israelieni au achiziționat sejururi de 7 nopți pentru stațiunea Mamaia de pe Litoralul românesc, prin Meshek Wings Tours Ltd. Seria de chartere se va derula pe întreg parcursul sezonului estival. Gradul de ocupare pentru zborurile programate este de circa 80%.

Dacă pe Litoralul românesc va exista mai multă animație și, evident, dacă turiștii noștri din acest an vor fi mulțumiți de calitatea produsului, anul viitor vom organiza mai multe zboruri săptămânale către Constanța. Riviera românească are potențial, iar acest an va fi decisiv pentru atragerea pieței israeliene. Amintesc că, dinspre Israel, pentru litoralul bulgăresc sunt organizate săptămânal 12 curse charter, iar pentru Grecia, câte 12 curse charter pentru Creta, respectiv 12 pentru Rhodos. Am început ceva mai târziu decât am anunțat seria de chartere pentru litoralul românesc deoarece vremea nu a fost deloc favorabilă în luna iunie, iar turiștii analizează cu atenție prognozele meteo. Pe de altă parte, știm că lunile iulie și august vor fi caniculare, deci nu credem că vom întâmpina probleme de natură climatică„, subliniază Meidan Butnaru, director comercial Meshek Wings Tours Ltd.

Turiștii israelieni preferă hotelurile de 4 stele, cu piscină proprie și modernizate sau noi, din stațiunea Mamaia și din Mamaia Nord. Aceștia aleg servicii cu demipensiune și, de asemenea, optează pentru hotelurile apropiate de plajă.

Din păcate, la ora actuală România nu derulează o campanie puternică de promovare turistică în Israel, deși acest stat are aproape 1 milion de vorbitori de limbă română și un potențial foarte mare ca piață emițătoare. Destinația turistică România nu este încă foarte cunoscută în Israel, iar reprezentanții touroperatorului Meshek Wings au realizat promovarea pe cont propriu. Potrivit lui Meidan Butnaru, parteneriatul cu Blue Air s-a dovedit a fi de succes pentru turismul românesc. Atât autoritățile centrale, cât și cele locale, trebuie să înțeleagă importanța unei piețe țintă, așa cum este și Israelul, pentru litoralul românesc în particular și pentru turismul românesc în general.

Până la urmă, incoming-ul, care reprezintă partea de turism receptor, este o formă de export și poate sprijini atât economia, cât și imaginea României. Evident, turiștii de pe piețele importante, precum este și Israel, trebuie atrași prin campanii de promovare iar ulterior trebuie primiți cu zâmbetul care caracterizează ospitalitatea și păstrați prin servicii de calitate și corecte. Touroperatorii internaționali solicită doar promptitudine și respect din partea autorităților și a prestatorilor de servicii din România, relația turistică dintre două țări neputând aduce decât avantaje.

Touroperatorul israelian are în plan pentru 2014, de asemenea, aducerea a 3.500 de turiști pe programe tip city break pentru București, care au început să se deruleze prin curse charter operate de Blue Air din luna mai – o premieră atât dinspre piața israeliană, cât și în general, pentru Capitala României. Pe Valea Prahovei Meshek va aduce cel puțin 2.500 de turiști iar pe litoral estimează un număr de 2000 de turiști. Toate aceste programe au fost concepute sub conducerea directorului comercial al Meshek Wings, Meidan Butnaru, alături de echipa sa.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302