Oradea, primul oraș din România care deține un domeniu .travel

Oradea, primul oraș din România care deține un domeniu .travel
person Horeca
access_time_filled

obiectiveturismoradeaMunicipiul Oradea este singura autoritate publică din România care deține un domeniu .travel pentru a promova printr-o rețea exclusiv dedicată turismului un produs turistic. Pe 5 februarie a.c. a fost lansat oficial portalul www.oradea.travel.

Portalul a fost realizat în cadrul proiectului „Pachet complex de promovare a turismului cultural: centrul istoric Oradea – Arhitectură, Cultură, Legendă”, sub egida Programului Operațional Regional, Axa Prioritară – Dezvoltarea durabilă și promovarea turismului, Domeniul Major de Intervenție – 5.3 – Promovarea potențialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică – Operațiunea – Dezvoltarea și consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice și a activităților de marketing specifice.

În urma implementării activităților acestui proiect au rezultat o serie de produse de promovare a Centrului Istoric Oradea. Unul dintre cele mai semnificative produse este portalul www.oradea.travel. „Demn de menționat este faptul că, Municipiul Oradea este singura autoritate publică din România care deține un domeniu .travel pentru a promova printr-o rețea exclusiv dedicată turismului un produs turistic, în cazul de față Centrul Istoric Oradea”, se precizează într-un comunicat de presă.

Detalii despre site-ul www.oradea.travel au fost prezentate săptămâna aceasta de către managerul de proiect, Dumitru Sim, care a menționat că în vederea atingerii obiectivului specific al proiectului a fost realizat un pachet complex de promovare precum și dezvoltarea unui portal de turism pentru Centrul Istoric Oradea, care să promoveze un mesaj clar și atractiv pentru turiști și să ofere un întreg de informații relevante celor care vizitează municipiul Oradea.

Site-ul oradea.travel este structurat pe 9 categorii, urmând ca obiectivele turistice să fie clasate pe trei mari categorii: monumente istorice, arhitectură ecleziastică, arhitectură laică.

Datele cu caracter informativ și turistic sunt însoțite cu module de hărți cu obiective integrate și s-a creat și o arhivă de fotografii formată din aproximativ 9.000 de poze relevante cu obiective turistice și culturale specifice orădene.

Costurile estimate pentru realizarea acestui portal www.oradea.travel au fost de 50.420,17 lei fără TVA, iar contractarea serviciilor s-a făcut la 43.700 lei fără TVA.

Prezent la evenimentul de lansare, viceprimarul Mircea Mălan a declarat: „Având în vedere că municipiul Oradea este primul oraș din România care deține un domeniu travel, și că pachetul turistic al municipiului este în continuă dezvoltare, cred că Oradea va trebui să pună un accent deosebit pe latura sa spirituală, iar acest proiect poate reprezenta baza acestui demers, astfel încât în funcție de implementarea unor proiecte majore să contribuie la dezvoltarea turismului în municipiu”.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302