Perfect Tour estimează o creştere de 60-70% a cifrei de afaceri în 2013
Perfect Tour, unul dintre cei mai importanți touroperatori din România, estimează că își va majora cifra de afaceri cu 60-70% în 2013, până la 50-52 de milioane de euro, anunță reprezentanții companiei într-un comunicat.
„Noi sperăm să avem un an foarte bun, în special datorită contractelor mari pe business travel pe care deja le-am semnat. Creșterea estimată va fi de 60-70%, de la 30 de milioane euro în 2012, la 50-52 milioane de euro în 2013”, a declarat Sorin Văduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour.
Perfect Tour și-a consolidat poziția pe piața de turism în 2012, terminând anul cu o creștere estimată de 15% a cifrei de afaceri pe turism de plăcere (vacanțe) față de 2011. Iar cifra totală de afaceri, care include și turismul de afaceri, a urcat cu 20-25%, ajungând la 30 de milioane de euro.
Aceste cifre arată că piața de turism autohtonă se află în plin proces de maturizare, iar ca particularitate începe să primeze încrederea în agenția de turism și calitatea serviciilor. Turiștii sunt din ce în ce mai atenți cu banii lor, făcându-și rezervările din timp și fiind mai bine informați în ceea ce privește destinația și opțiunile de vacanță.
„Creșterea cea mai mare a fost pe partea de business travel management, unde am reușit să lărgim portofoliul de clienți corporate pe care îi servim, precum și pe segmentul VIP/Premium”, explică Sorin Văduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour.
„De asemenea, cifrele reflectă și sucessul strategiei B2B, în acest moment Perfect Tour având peste 500 de parteneri ” agenții de turism care revând produsele noastre sau produsele pentru care suntem distribuitori autorizați”, adaugă Văduvoiu.
În spatele rezultatelor excelente înregistrate în 2012 s-au aflat însă numeroase provocări. Printre cele mai solicitante s-a numărat găsirea soluțiilor de finanțare pentru clienții corporate, care solicită plata la termen, și identificarea unor produse cât mai atractive pentru segmentul mediu, precum croaziere și vacanțe exotice în Republica Dominicană sau Mexic la tarife spectaculoase.
„De asemenea, s-a lucrat intens și cu rezultate foarte bune și pe segmentul premium. De exemplu, în 2012, Perfect Tour a vândut o expediție la Polul Nord cu o valoare de peste 20.000 euro, iar în primele zile ale anului 2013 patru români pleacă într-o croazieră de 101 nopți în jurul lumii, în cabine de peste 32.000 euro și, respectiv, de peste 40.000 euro”, precizează Sorin Văduvoiu. Acesta subliniază că vacanța în jurul lumii, care poate fi considerată o extravaganță, reprezintă punctul culminant al unei tendințe care se face simțită tot mai pregnant și pe piața românească: turiștii autohtoni devin din ce în ce mai maturi în alegerea destinațiilor, iar voiajele pe mările și oceanele lumii, pentru care îți faci bagajele o singură dată și poți vedea mai multe orașe și țări, se situează tot mai sus în topul preferințelor.
O altă provocare a fost adaptarea cât mai rapidă la cerințele pieței efervescente de MICE (Meetings, Incentive, Conferences, Exhibitions), care înregistrează o creștere după câțiva ani de scădere.
2013 se anunță un an cu perspective excelente, cred reprezentanții Perfect Tour. Daca estimările pentru 2012 arată o creștere cu 20-25% a cifrei totale de afaceri, pentru 2013 estimările Perfect Tour indică o majorare de 60-70%, până la 50-52 milioane de euro.