Pickatrip.ro, o platformă de oferte turistice dedicată angajaților
în urma unei investiții de 10.000€, antreprenorul Alexandru Filip a lansat, în primăvara acestui an, în versiunea beta, Pickatrip.ro, platformă de sejururi și vacanțe la tarife considerabil reduse.
Printre partenerii platformei se află atât locații de nișă, precum case tradiționale și conace istorice, cât și pensiuni moderne și hoteluri de top. Ofertele sunt pentru toate gusturile și buzunarele (momentan strict din România, într-un viitor apropiat și din afara țării). Numărul acestora se ridică la 50 de locații partenere și 20 de oferte turistice active, portofoliul urmând să crească în perioada imediat următoare.
Pe lângă tarifele preferențiale, utilizatorii cu cont activ au parte și de numeroase beneficii extra: reduceri suplimentare la restaurante, cafenele și SPA, servicii și activități gratuite oferite de gazde, cât și diverse cadouri.
„Beculețul cu ideea Pickatrip.ro s-a aprins chiar în plin lockdown, când pandemia a dat de pământ cu turismul. M-am gândit atunci că industriei HoReCa îi va fi extrem de greu să revină la parametrii de dinainte (mai ales hotelurilor). în plus, știam că turismul românesc se confruntă cu o problemă mai veche, încă dinaintea crizei generate de noul coronavirus. Și anume, gradul mediu oficial de ocupare din structurile de cazare de doar 35%, la care se adaugă media mică de înnoptare de 2,3 nopți per turist român. Una dintre ambițiile noastre este să contribuim la creșterea acestor indicatori”, spune Alexandru Filip, fondatorul platformei Pickatrip.ro.
„…Ne propunem să devenim o platformă de oferte turistice #pebune dedicată exclusiv angajaților și colaboratorilor din firmele și companiile contractate. Numeroase studii au demonstrat că cei ce călătoresc în mod frecvent sunt și cei mai fericiți și productivi la locul de muncă. Bănuiesc că toți angajatorii își doresc astfel de oameni în echipele lor, iar noi le punem acum la dispoziție o soluție concretă”, completează antreprenorul.
Alexandru Filip și echipa Pickatrip.ro au ca obiectiv contractarea a 25 de companii și crearea a 1000 de conturi până la finalul acestui an. Printre obiectivele de anul viitor se află listarea a 200 de locații cu oferte turistice active, 100 de firme locale și companii naționale contractate și peste 5000 de conturi create. O altă țintă pentru 2022 este atragerea unei investiții private pentru dezvoltarea versiunii finale a platformei online, pentru lărgirea echipei și pentru diverse acțiuni de marketing.
Alexandru Filip are o experiență de 10 ani în antreprenoriat, turism și digital. Deține și conduce Eventur, o agenție de marketing full-service specializată în turism și horeca. Din 2019 este proprietarul Casei Filip din Sarichioi, o casă tradițională de oaspeți din Delta Dunării, ridicată în urma unei investiții de 250.000€. Iar în perioada 2016-2020 a jucat rolul de cofondator și business manager în Bucharest City App, o aplicație de timp liber cu 100.000 de utilizatori care a fost vândută în ianuarie 2020 unui operator de telefonie mobilă.