Profilul consumatorului de spa, la primul Wine Spa din România

Profilul consumatorului de spa, la primul Wine Spa din România
person Horeca
access_time_filled

riservawinespaLansat la finalul anului 2014, Riserva Wine Spa, primul spa din România ale cărui proceduri au la bază principiile vinoterapiei, a executat în primele 6 luni în jur de 700 de tranzacții, media tranzacției fiind în valoare de 128 ron. Tradusă în proceduri, această valoare reprezintă o medie de 1 sau 2 proceduri combinate la care un client apelează la Riserva Wine Spa, potrivit reprezentanților spa-ului. 

80% dintre clienții spa-ului sunt de sex feminin, dar se observă că din ce în ce mai mulți bărbați apelează la serviciile tip spa. Ca medie de vârstă și venituri, specialiștii Riserva Wine Spa apreciază că persoanele care folosesc periodic ritualurile tip spa sunt situate în palierul 30-48 ani, au venituri medii și peste medie; sunt persoane ocupate care lucrează în medie 10-12 ore pe zi și care au un nivel de stres ridicat la birou, resimțind nevoia de a apela la servicii de relaxare și revigorare. În paralel, atunci când au timp, acești clienți apelează și la o formă de mișcare de tip sală sport, înoată, aleargă sau fac plimbări pe bicicletă. Sunt persoane care călătoresc în afara țării unde apelează de asemenea la servicii tip spa. Au preocupări legate de un stil de viață echilibrat, de nutriție„, susțin reprezentanții spa-ului, într-un comunicat.

70% din clienții spa-ului deja știu ce proceduri își doresc. Înainte de a face programarea ei accesează site-ul spa-ului și consultă meniul. O parte din aceștia, în funcție de obiectivele declarate (de ex. – relaxare, tonifiere piele, slăbit, detox etc.) mai pot adăuga, la sugestia specialiștilor, proceduri suplimentare recomandate pentru a- și atinge scopul.

O altă categorie de clienți sunt cei care apelează la spa pentru a-și oferi un moment de răsfăț și care aleg procedurile în funcție de ariile de interes identificate, de durata procedurilor, de preț si bineinteles de ce le recomandă terapeuții spa-ului.

65% din clienții Riserva Wine Spa sunt clienți corporate, cei care apelează la mai multe tipuri de servicii, de la cazare, săli de conferințe, catering până la spa. Mulți dintre aceștia oferă partenerilor și colaboratorilor vouchere cadou.

O altă categorie sunt clienții din Oradea și împrejurimi, care, odată ce au descoperit ritualurile Riserva Wine Spa revin, precum și turiști, oaspeți ai Hotelului Ramada Oradea

Ramada Oradea face parte, alături de 830 de hoteluri din peste 50 de țări, din lanțul hotelier Ramada, deținut de grupul Wyndham Worldwide. Lanțul Ramada este prezent în România cu patru hoteluri în București și încă șase locații în Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Iași, Pitești și Oradea.

Hotelul Ramada Oradea, clasificat la patru stele, a fost deschis în mai 2010, în urma unei investiții de 12 milioane de euro. Hotelul are o capacitate de 121 de camere și are un grad de ocupare mediu care variază între 40-52% în funcție de sezon. Unitatea funcționează cu 75 de angajați (din care 6 persoane deservesc exclusiv spa-ul). La finalul anului 2014, etajul 7 al hotelului a fost reamenajat pentru lansarea primului Wine Spa din Romania, Riserva.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302