Rețeaua TUI TravelCenter, motorul creșterii pentru Eurolines

Rețeaua TUI TravelCenter, motorul creșterii pentru Eurolines
person Horeca
access_time_filled

reteatuitravelcenterRaportat la anul 2009, momentul declanșării crizei economice, grupul Eurolines și-a triplat vânzările, atingând în primele 3 luni ale acestui an (T1) o cifră de afaceri de 98 de milioane de lei, față de aproximativ 30 de milioane de lei în T1 2009, precizează oficialii companiei.

Grupul Eurolines a înregistrat în primele 3 luni ale acestui an o creștere de 39% a cifrei de afaceri, ajungand la nivelul de 98 milioane de lei. 79% din cifra de afaceri a grupului fost realizată de Touring Europabus România, compania care deține rețelele de agenții TUI TravelCenter și Eurolines.

Touring Europabus România a avut în T1 2014 o creștere de 48% a cifrei de afaceri față de T1 2013, ajungând până la nivelul de 77 milioane de lei.

Rezultate:

Principalele linii de business ale Touring Europabus România care au înregistrat cele mai importante creșteri în perioada ianuarie – martie 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013, sunt:

  •  +65% pentru vânzarea de pachete turistice distribuite prin rețeaua de agenții TUI TravelCenter și Eurolines;
  • +33% la biletele de avion;
  •   +31% la activitatea de transport internațional cu autocarul operat sub brandul Eurolines.

Creșterea accentuată a vânzărilor de pachete turistice în T1 2014 are la bază diversificarea ofertei, introducerea de noi destinații în portofoliu, majorarea cererii pentru pachetele early booking și pentru destinațiile exotice.

La aceasta se adaugă și procesul de îmbunătățire continuă a serviciilor de consultanță oferite clienților în alegerea destinației de călătorie, dezvoltarea rețelei de distribuție și calitatea recunoscută a serviciilor turistice marca TUI.

În ultimul an, au fost deschise 16 noi birouri de vânzări și, în acest moment, cu un număr de 78 de puncte de lucru, Touring Europabus România deține cea mai extinsă rețea de agenții din România.

Și celelalte companii membre ale grupului Eurolines au înregistrat majorări importante ale cifrei de afaceri în primul trimestru.

Nova Travel, tour operatorul Grupului, a avut o creștere a cifrei de afaceri de 25% în T1 2014 comparativ cu T1 2013, până la nivelul de 6,5 milioane lei. Nova Travel a marit în acest an numărul curselor charter marca TUI, introducând noi destinații în portofoliul său, respectiv către Spania (insulele Mallorca și Tenerife) și Grecia (Santorini, Zakynthos și Mykonos). În vârf de sezon, Nova Travel va opera până la 16 curse charter pe săptămână către destinații din Turcia, Grecia și Spania.

Danubius Travel, tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turiști străini care călătoresc în România) și business travel, a înregistrat o creștere de aproximativ 25% a cifrei de afaceri în anul T1 2014, comparativ cu T1 2013, ajungând la aproximativ 6,8 milioane de lei. Numărul de turiști străini care vor veni în Romania prin intermediul Danubius Travel va crește cu 55% în acest an, ajungând la aprox. 100.000 de persoane.

Obiective:

Cu cea mai extinsă rețea de agenții de turism din România, cea mai mare cifră de afaceri atinsă în 2013 și înnoirea flotei de autocare, grupul Eurolines țintește în 2014:
– consolidarea liniilor de business;
– poziția de lider pe piață;
– dezvoltarea afacerilor în mediul online.

Vom continua să ne concentrăm pe creșterea business-ului în mediul online și pe dezvoltarea permanentă a tehnologiei, pe îmbunătățirea serviciilor de vânzare și post-vânzare. Românii sunt din ce în ce mai selectivi și preferă produsele și serviciile de calitate, consultanța specializată și grija față de detalii, pe care noi suntem dedicați să le oferim clienților noștri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirmă faptul că obiectivul de creștere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines România în 2014 este realist„, declară Dragoș Anastasiu, președintele Grupului Eurolines România.

Grupul Eurolines, din care fac parte 20 de companii din România, Germania și Republica Moldova, a înregistrat, în primul trimestru (T1) al anului 2014, o creștere de 39% a cifrei de afaceri față de perioada similară din 2013, ajungând la nivelul de aproximativ 98 milioane de lei.

Anul trecut, Grupul Eurolines România a avut o cifră de afaceri de 330 milioane de lei, +30% față de nivelul din 2012.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302