România, destinație de vacanță pentru 25.000 de turiști israelieni, în 2015

România, destinație de vacanță pentru 25.000 de turiști israelieni, în 2015
person Horeca
access_time_filled

israelienivacanteromaniaUn turist israelian cheltuie de cel puțin 3-4 ori mai mult decât un turist român, a declarat vineri, noul președinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România, Aurelian Marin, care a apreciat eforturile touroperatorului Meshek Wings de a aduce în România turiști israelieni. Eforturi care au dat roade. Meshek Wings a adus anul trecut în România nu mai puțin de 18.000 de turiști israelieni, care au cheltuit în țara noastră circa 4,5 milioane dolari.

Anul acesta, Meshek Wings va aduce 25.000 de turiști israelieni în România, care vor cheltui 6,5 milioane dolari. Touroperatorul israelian are în plan, pentru 2015, aducerea a circa 10.000 de turiști pe programe de city break pentru București, iar pe litoralul românesc Meshek Wings estimează un număr de 4700 de turiști, sezonul urmând să se prelungească până pe 15 septembrie. Totalul estimat de turiști israeleni care vor sosi în România prin Meshek Wings în acest an este de 25.000.

Aurelian Marin a subliniat că promovarea României trebuie să se focuseze pe zonele de unde avem șanse reale să aducem turiști în țara noastră, cum este Israelul. Potrivit reprezentanților Meshek Wings, România este foarte cunoscută în Israel datorită comunității foarte mare de români. Președintele ANAT, a subliniat totodată că în România, „parcă ne e frică să facem incoming” și că „încă nu conștientizăm cât de mare e potențialul în România pe partea de incoming„.

Corina Martin, președintele Asociației Litoral – Delta Dunării  a subliniat totodată că Israelul este piața cea mai importantă pentru incoming-ul pe litoralul românesc și că ALDD va demara o campanie de promovare în Israel, un spot radio despre Mamaia, care va fi difuzat pe mai multe posturi de radio din Israel. „Pentru vara 2015 estimăm că turiștii israelienii vor cheltui 1,5 milioane euro doar pentru servicii de cazare și încă 1,5 milioane euro pe drumeții, atracții, servicii de masă ș.a.”, a declarat Corina Martin.

Asociația Litoral – Delta Dunării se angajează în promovarea litoralului românesc pe piața israeliană, pe care o considerăm prima piață strategică pentru atragerea de turiști străini pe litoralul românesc. Susținem total eforturile tour-operatorului israelian Meshek Wings, care a introdus anul trecut în premieră litoralul românesc în oferta sa de vânzare, iar anul acesta și-a dublat deja numărul de zboruri către destinația noastră. Vom demara o campanie de promovare prin spoturi radio, pentru a convinge cât mai mulți turiști israelieni să aleagă Mamaia și litoralul românesc pentru vacanța lor din 2015. Așteptăm peste 4500 turiști israelieni vara aceasta în Mamaia și Eforie„, a precizat Corina Martin.

Un turist israelian cheltuiește în medie 130 de euro pe zi în cadrul pachetului turistic și încă 100 de euro extra pachet (shopping, excursii opționale etc), potrivit reprezentanților Meshek Wings.

Principalele regiuni și obiective turistice pe care le preferă turiștii israelieni în România sunt: Delta Dunării, Castelele Bran și Peleș, Cheile Dâmbovicioarei, Sibiu, Brașov, Litoralul Mării Negre.

Pe litoral, turiștii israelieni preferă hotelurile de 4 stele, cu piscină proprie și modernizate sau noi, din stațiunea Mamaia și din Mamaia Nord. Aceștia aleg servicii cu demipensiune și, de asemenea, optează pentru hotelurile apropiate de plajă. Reprezentanții Meshek Wings subliniază că turiștii israelieni au fost mulțumiți de toate hotelurile de pe litoral unde au fost cazați.

Gheorghe Răcaru, Directorul General al companiei aeriene Blue Air a apreciat eforturile Meshek Wings de a contribui la incoming-ul românesc, subliniind că, dacă în România outgoing-ul a atins un nivel de maturitate, la capitolul incoming mai este mult de lucru.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302