România se promovează la Salonul Mondial de Turism de la Paris

România se promovează la Salonul Mondial de Turism de la Paris
person Horeca
access_time_filled

stantanttargparisÎn perioada 20 – 23 martie are loc la Paris cea de-a 39-a ediție a Salonului Mondial de Turism, cel mai important târg internațional de turism din Franța. Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) participă la acest târg cu un stand de 50mp, în formă de insulă, într-o poziție centrală, ceea ce asigură accesul din toate direcțiile. Standul României poate fi identificat ușor datorită unui logo sub formă de pătrat plasat în înălțime și iluminat de 8 reflectoare. Artizanatul prezent la stand asigură originalitatea acestuia.

Alături de Biroul de Promovare și Informare Turistică de la Paris al ANT, la standul României participă 11 societăți: agenții de turism, touroperatori, hoteluri, companii aeriene.

În data de 20 martie Biroul de Promovare și Informare Turistică de la Paris a organizat un eveniment la care a fost invitată presa franceză și actori din turismul francez. Excelenta Sa, Domnul Ambasador Bogdan Mazuru, a deschis evenimentul prin rostirea unei alocuțiuni. A urmat prezentarea României ca destinație turistică de către directorul Biroului de Promovare și Informare Turistică de la Paris, doamna Mihaela Mihet.

Adresat publicului larg în principal, Salonul reprezintă platforma națională care permite accesul la ansamblul pieței turistice franceze, din punct de vedere al zonelor de proveniență și al categoriilor sociale a vizitatorilor. Pe parcursul celor patru zile, evenimentul reunește specialiști din domeniul turismului mondial, reprezentând organisme naționale, regionale și locale de turism, asociații profesionale, tour operatori și agenții de turism, companii aeriene, firme de închirieri auto, societăți de transport feroviar sau naval, lanțuri hoteliere, camping-uri și alte structuri de cazare, parcuri de distracții etc.

An de an circa 100.000 de vizitatori sunt atrași de ofertele turistice prezentate în cadrul salonului, perioada de desfășurare, luna martie, reprezentând perioada în care cea mai mare parte a francezilor își pregătesc și rezervă concediul. Vizitatorii sunt în căutarea de unor noi destinații pentru petrecerea vacanțelor (55%) sau a unor informații privind o destinație deja stabilită (52%). În acest sens prezența birourilor de turism reprezintă o parte semnificativă în rândul expozanților.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302