Secretele Mystery Shopping-ului dezvăluite în cartea “Mystery Shopper”

Secretele Mystery Shopping-ului dezvăluite în cartea “Mystery Shopper”
person Horeca
access_time_filled

cartemysteryshopperUtilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate juca și în România un rol important, determinând îmbunatățirea continuă a calității, mai ales în cazul serviciilor. Pe data de 9 Aprilie, orele 17 – 19.30, la hotelul Marshal Garden din București, va avea loc lansarea de carte „Mystery Shopper”, scrisă de Cosmina Voichița Meseșan, General Manager VBS – Business Solution. Intrarea este liberă.

Primul ghid „Mystery Shopper” din România se adreseză acelor persoane care doresc să învețe cât mai mult din tainele Mystery Shopping-ului și să profeseze în acest domeniu, studenților de la facultățile cu profil economic, dar și agenților economici care conștientizează importanța oferirii unui serviciu excepțional clienților pentru sporirea profitabilității lor pe piață. Realitatea pieței românești este încă departe de standardele internaționale de calitate, confirmată și de cele șapte studii de Mystery Shopping efectuate pe domenii precum: retail, bancar, medical sau HoReCa, care sporesc și mai mult valoarea lucrării realizate de Cosmina Voichița Meseșan.

„Tainele activității de Mystery Shopping le-am descoperit acum mai bine de 7 ani, pe meleaguri îndepărtate, unde serviciul oferit clienților ajunge deseori la excelență, chiar acolo în „Orașul Îngerilor”, Los Angeles. Absolvisem în țară o universitate de renume cu profil economic, însă până la acea dată cărțile de cercetări de marketing de la noi nu ascundeau printre filele lor un asemenea concept. Revenind în 2008 pe meleaguri natale, m-a frapat realitatea pieței și lipsa interesului față de client al multor antreprenori și angajați. Am crezut atunci cu tărie că pot să schimb ceva, că trebuie să împărtășesc puțin din experiența mea acumulată peste hotare pentru a îmbunătăți serviciile și a aduce clientul la adevărata lui valoare.” ” relata în filele cărții Cosmina Voichița Meseșan, General manager la VBS – Business Solutions.

„Ghidul MYSTERY SHOPPER este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă și cu totul inedită în actualul context economic al României. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea și la noi un rol important și un impact considerabil ” determinând îmbunatățirea continuă a calității – mai ales în cazul serviciilor”, spune Prof. univ. Nicolae George Drăgulănescu – Secretar general, Fundația Română pentru Promovarea Calității

„Servicii excelente înseamnă clienți mulțumiți, iar clienți mulțumiți înseamnă profit mai mare. Investește în monitorizarea și îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite!”, recomandă Lorand Soares Szasz – Business coach, trainer, antreprenor și fondatorul Business Mastery – companiilor care vor să apeleze la serviciul de Mystery Shopping.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302