Studiu Mareea: Tendințe de călătorie ale românilor de Black Friday

Studiu Mareea: Tendințe de călătorie ale românilor de Black Friday
person Horeca
access_time_filled

blackfridaymareeaMai mult de 60% dintre românii care cumpără vacanțe profitând de reducerile de Black Friday le achiziționează online, iar cele mai solicitate destinații sunt Litoralul românesc, Grecia insulară, Grecia continentală, Bulgaria, Spania și Turcia, potrivit unui studiu realizat de Mareea.

Valoarea medie a vacanțelor achiziționate în 2013 cu ocazia Black Friday a fost de 375 E/rezervare, cele mai solicitate destinații find: Litoralul românesc (45%) – Grecia insulară – în special zborurile directe către Creta, Rhodos, Corfu și Zakynthos (28%) – Grecia continentală (12%) – Bulgaria, Spania și Turcia (10%) – alte destinații (munte, revelioane, circuite culturale în Europa) 5%.

Referitor la modalitățile de rezervare, 60% dintre clienți aleg exclusiv mediul online, iar diferența este reprezentată de prezența fizică în agențiile Mareea și de cele efectuate telefonic. Totodată, o altă tendință interesantă arată că în campaniile Black Friday desfășurate până în prezent, 35% dintre turiștii care au achiziționat vacanțe sunt cei care au și plătit online, 30% prin transferuri bancare și 35% direct în agenții.

Și în acest an consolidăm trendul pieței, care este dat de marii jucători din retailul de electronice, care printr-o comunicare agresivă cu piața generează solicitări și așteptări deosebite din partea clienților doritori de vacanțe cu prețuri reduse, pentru vineri, 21 noiembrie, ca data oficială Black Friday. Turiștii care <<vânează>> acest tip de oferte cu reduceri maximale de până la 50% sunt în cea mai mare măsură reprezentați de cei care aleg să-și cumpere vacanțele verii 2015 la cele mai avantajoase prețuri. Suntem pregătiți să facem față fluxului mare de solicitări pe care le vom primi vineri și am suplimentat personalul responsabil de gestionarea fluxurilor de vanzare atât în online cât și în agenții, pe tot parcursul zilei„, a declarat Marius Usturoiu, General Manager Mareea.

Mareea – agenția de turism care a lansat pentru prima dată Black Friday la vacanțe în 2012 – anunță că și în acest an, în turism se înregistrează tendința pieței de aliniere la promoțiile marilor retaileri de electronice care devansează această campanie cu o săptămână, respectiv în data de 21 noiembrie.

Raportat la anul 2012, față de media zilnică a vânzărilor în luna noiembrie, Black Friday a reprezentat o creștere de 450 %, iar anul trecut, în 2013, această creștere s-a dublat ajungând la 900%. Datele statistice ale Mareea – touroperator aflat în top 10 agenții de turism din România arată creșterea înregistrată de vânzările în Black Friday și prognozează pentru vineri, 21 noiembrie creșteri la fel de spectaculoase.

„Pentru Mareea creșterea numărului turiștilor care își plătesc în Black Friday achizițiile în mediul online nu este o surpriză, deoarece din ce în ce mai mulți clienți apelează la aceste instrumente de plată care simplifică considerabil întreaga procedură și salvează foarte mult timp. În plus, Mareea pune la dispoziția tuturor clienților și posibilitatea de a plăti în până la 12 rate fără dobandă, prin intermediul cardurilor de credit ale băncilor partenere cu care colaborăm”, a declarat managerul Mareea.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302