Taxă de promovare turistică la București, după modelul Mamaia
Consiliul General al Municipiului București a adoptat joi, 10 decembrie a.c., cu 33 voturi „pentru”, introducerea taxei speciale de promovare, de 1% din veniturile hoteliere. Mamaia creează astfel un nou model, după cel introdus deja la Oradea, informează, într-un comunicat, Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România.
“în numele Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România – FAPT, duc personal o campanie încă din 2010, pentru a introduce acest model de taxă de promovare la nivel local în România, taxă care să fie alocată asociațiilor de promovare și dezvoltare turistică locale. Am fost prezentă azi (joi, 10 decembrie a.c., n.r.) în ședința de Consiliu General al capitalei, după întâlnirea cu Primarul general interimar, dl. Răzvan Sava, pentru a prezenta modelul Mamaia-Sat Vacanță. De altfel, acest model a fost transmis și dezbătut de mulți alți colegi din celelalte asociații de promovare din România. Am lucrat de mai mult timp pentru a implementa și la București acest model, așa cum s-a reușit la Oradea”, a declarat Corina Martin, Președinte al Federatiei Asociațiilor de Promovare Turistică din România și Președinte al Asociației Litoral – Delta Dunării.
Răzvan Pîrjol, Președintele Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului București – Bucharest Convention & Visitors Bureau a declarat că „Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului București salută soluția găsită de Primarul General al capitalei, prin instaurarea taxei de promovare care să fie alocată direct asociației de promovare, deoarece corespunde cerinței industriei ospitalității și reprezintă un mod fiabil de finanțare a activităților de promovare a capitalei, așa cum s-a dovedit în Mamaia și Oradea”.
Sursă foto: www.totuldespremame.ro