50 de agenţii de turism ANAT vor funcţiona şi ca centre de informare

50 de agenţii de turism ANAT vor funcţiona şi ca centre de informare
person Horeca
access_time_filled

Cu prilejul semnării  protocolului de colaborare între ANAT și Asociația Națională pentru Protectia Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România s-a stabilit demararea unui set concret de acțiuni în vederea realizării unor campanii educative, de ale căror beneficii să se bucure consumatorul final, turistul.

inform

Cel mai recent proiect comun este în plină desfășurare și se referă la realizarea de emisiuni televizate informative în parteneriat ANAT – ANPCPPSR, care au ca scop creșterea gradului de cunoastere a drepturilor consumatorilor și întărirea încrederii turiștilor în serviciile de consultanță de călătorie oferite de către agențiile de turism membre ANAT.
Din aceeași campanie face parte și primul proiect-pilot consacrat de acest parteneriat și anume înființarea unor centre de informare a consumatorului în agențiile de turism membre ANAT. „Pentru aducerea la îndeplinire a acestui obiectiv, partenerul nostru, ANPCPPSR pune la dispoziția agențiilor membre, pachete cu broșuri, flyere și afișe cu profil turistic sau general.”, se arată în comunicatul emis de ANAT.

inform2

În acest program vor intra 50 de agenții membre ANAT care îndeplinesc criteriile de admisibilitate; acestea fi promovate pe site-ul ANAT, și vor fi recomandate public, ca centre de informare. Principiul după care se va face intrarea agențiilor în proiect este primul venit, primul servit. Înscrierile au început vineri, 30 iunie.
„Dacă doriți ca agenția dumneavoastră să fie centru de informare în mod gratuit și îndepliniți simultan condițiile de mai jos, va rugăm să confirmați înscrierea la adresa de email office@anat.ro, până la data de 6 iulie 2012”, se mai arată în comunicatul de presă.
Criteriile de admisibilitate în proiect sunt: vechime în ANAT de cel puțin 3 ani, plata cotizației la zi, este exclusă participarea la proiect a unei agenții care a fost implicată în fraude sau scandaluri de credibilitate, sediul să fie la stradă și să aibă vitrină care permite afișaj, relație directă cu publicul.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302