Au început înscrierile la Târgul de Turism al României
Operatorii de turism se pot înscrie la Târgul de Turism al României – ediția de toamnă, până pe 14 septembrie, potrivit informațiilor postate pe site-ul evenimentului. Ediția de toamnă va avea loc în perioada 15-18 noiembrie, la centrul expozițional Romexpo din București și va avea ca expozanți agenții de turism, touroperatori, autorități și asociații profesionale din turism, unități de cazare (hoteluri, pensiuni, complexe turistice), agenți economici ce oferă servicii de alimentație publică în turism, servicii de transport, servicii financiare și de asigurări, IT și sisteme de rezervări, precum și alți reprezentanți ai industriei turistice.
Târgul de Turism al României este cel mai mare târg de profil care se organizează în țara noastră. Ediția din această toamnă se va axa în principal pe promovarea ofertelor turistice de ski din țară și străinătate, cât și a destinațiilor exotice, aflate în plin sezon.
Ediția de primăvară 2012 în fapte și cifre
Găzduind un număr de 230 de companii, din 28 de țări și peste 50 orașe și zone turistice din România, târgul a înregistrat un nou record, la ediția din această primăvară, în materie de vizitatori: peste 25.000 de persoane interesate de vacanțe și călătorii au vizitat standurile amplasate pe o suprafață de 15.000 metri pătrați.
Pe perioada celor 4 zile de expoziție, vizitatorii au putut alege dintr-o gamă variată de oferte destinate sezonului estival, atât în România, cât și în străinătate, ce au vizat turismul cultural, rural și de business, turismul de tratament, destinații exotice, croaziere, turismul de aventură sau pelerinaje culturale etc. Pentru un plus de impact, companiile participante au prezentat sub conceptele „early booking” și „instant booking” oferte și discount-uri atractive, valabile doar pe perioada desfașurării evenimentului.
Organizatorii au derulat, și în acest an, special pentru publicul interesat, un bogat program de evenimente conexe. Referitor la segmentul business-to-business, târgul a reprezentat, pentru majoritatea expozanților o importantă platformă de reînnoire a relațiilor existente, de fidelizare a partenerilor tradiționali, dar și de stabilire de noi contacte și contracte.
În acest sens, Târgul de Turism al României își propune să contribuie la consolidarea industriei turismului din România, atât prin promovarea zonelor de atracție turistică și a serviciilor din țara noastră, cât și prin organizarea de seminarii menite să aducă în atenția autorităților dificultățile din acest domeniu.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociația Națională de Turism Rural Ecologic și Cultural (ANTREC) și Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR).