Brandul turistic al Romaniei in perceptia strainilor

Brandul turistic al Romaniei in perceptia strainilor
person Horeca
access_time_filled

Â

Brandul turistic al Romaniei in perceptia strainilor

thr

Consorțiul THR&TNS va incepe, saptamana viitoare, cercetarea cantitativa pentru a afla percepția asupra Romaniei in mai multe țari-ținta pentru atragerea de turiști. Acest  demers va presupune peste 10.000 de interviuri telefonice, a declarat Eulogio Bordas, liderul echipei THR&TNS.Printre țarile-tinta se numara Rusia, Franța, Italia, Germania, Austria, Ungaria, Marea Britanie și SUA. Dupa cercetarea cantitativa, care va dura aproximativ 30 de zile, vor urma cinci etape necesare crearii brandului turistic al Romaniei. Prima etapa presupune diagnosticarea a ceea ce se intampla in Romania din punct de vedere turistic, urmata de stabilirea avantajelor competitive ale Romaniei și de crearea strategiei și pozitionarea brandului turistic.
„A patra etapa este crearea imaginii vizuale a brandului, urmata de implementarea acestuia”, a declarat Bordaș, cu ocazia primei reuniuni a Consiliului pentru coordonarea proiectului pentru crearea brandului turistic al Romaniei. Din consiliu fac parte oameni de afaceri din turism și reprezentanți ai asociațiilor patronale din domeniu. Printre aceștia, se numara Lucia Morariu, fost secretar de stat pentru Turism și proprietara agenției Eximtur, Corina Martin, președinte ANAT, George Copos, proprietarul Ana Hotels, și Radu Enache, proprietarul lanțului hotelier Continental.
„Crearea și promovarea brandului turistic al Romaniei sunt finanțate din bani europeni”, a declarat ministrul Dezvoltarii Regionale și Turismului, Elena Udrea, prezenta la reuniunea Consiliului. in acest proiect vor fi implicate peste 180 de persoane.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302