Brandurile hoteliere americane vor sa cucereasca Europa
Brandurile hoteliere americane vor sa cucereasca Europa
Europa este noul teren de lupta pentru cele mai mari lanturi hoteliere din lume, care cauta sa se extinda in afara Statelor Unite, piata pe care deja o domina. Four seasons Hotels, Starwood Hotels&Resorts Worldwide si Marriott International isi maresc planurile de extindere in Europa, unde 34% din domeniul hotelier reprezinta marile branduri americane. in Statele Unite aceste branduri controleaza 70% din piata de profil, conform datelor Smith Travel Research. Marii hotelieri vor sa obtina cota de piata in Europa apeland la vizitatori din SUA, China si India, care prefera brandurile recunoscute international atunci cand calatoresc. in urmatorii 5-10 ani, hotelierii americani isi vor spori cota de piata in Europa cu 5%, sustin analistii din domeniu. Gradul de ocupare al hotelurilor din Europa, in februarie 2010 a fost de 57%, fata de 54% cu un an in urma, potrivit datelor STR Global. Four Seasons, lant hotelier cu sediul in Toronto, detine14 hoteluri in Europa si alte 7 programate pentru a fi deschise in urmatorii 3-5 ani. Hilton Worldwide opereaza 184 de hoteluri pe intreg continentul european, iar anul trecut a deschis 18, in care sunt incluse hotelurile independente preluate si acorduri in franciza, comparativ cu 12 unitati hoteliere deschise in 2008 si 2007. Starwood detinea 159 hoteluri in Europa la sfarsitul anului 2009 si 20 in constructie. Compania anuntat ca venitul pe camera disponibila a crescut cu 3,7% in proprietatile detinute in Europa, in timp ce in America de Nord a inregistrat o crestere de 1,2%. Marriott a anuntat in luna martie ca intentioneaza sa-si dubleze numarul celor 40.000 de camere din Europa pana in anul 2015, cu branduri precum Ritz-Carlton si Bulgari Hotels&Resorts. Compania planuieste sa desfasoare 30 de proiecte in regiune, inclusiv in Moscova, Budapesta, Ankara si Bucuresti. Aproximativ 15.000 de hoteluri, cu 1,8 milioane de camere, in 49 de tari europene, sunt detinute de mari lanturi hoteliere, potrivit datelor Otus&Co, firma de consultanta pentru Starwood, Marriott si Hilton. in top 10 al celor mai mari lanturi hoteliere europene sunt incluse InterContinental Hotels Group si Travelodge, iar Accor SA, Franta, este cel mai mare operator din regiune.
Europa este noul teren de lupta pentru cele mai mari lanturi hoteliere din lume, care cauta sa se extinda in afara Statelor Unite, piata pe care deja o domina. Four seasons Hotels, Starwood Hotels&Resorts Worldwide si Marriott International isi maresc planurile de extindere in Europa, unde 34% din domeniul hotelier reprezinta marile branduri americane. in Statele Unite aceste branduri controleaza 70% din piata de profil, conform datelor Smith Travel Research. Marii hotelieri vor sa obtina cota de piata in Europa apeland la vizitatori din SUA, China si India, care prefera brandurile recunoscute international atunci cand calatoresc. in urmatorii 5-10 ani, hotelierii americani isi vor spori cota de piata in Europa cu 5%, sustin analistii din domeniu. Gradul de ocupare al hotelurilor din Europa, in februarie 2010 a fost de 57%, fata de 54% cu un an in urma, potrivit datelor STR Global. Four Seasons, lant hotelier cu sediul in Toronto, detine14 hoteluri in Europa si alte 7 programate pentru a fi deschise in urmatorii 3-5 ani. Hilton Worldwide opereaza 184 de hoteluri pe intreg continentul european, iar anul trecut a deschis 18, in care sunt incluse hotelurile independente preluate si acorduri in franciza, comparativ cu 12 unitati hoteliere deschise in 2008 si 2007. Starwood detinea 159 hoteluri in Europa la sfarsitul anului 2009 si 20 in constructie. Compania anuntat ca venitul pe camera disponibila a crescut cu 3,7% in proprietatile detinute in Europa, in timp ce in America de Nord a inregistrat o crestere de 1,2%. Marriott a anuntat in luna martie ca intentioneaza sa-si dubleze numarul celor 40.000 de camere din Europa pana in anul 2015, cu branduri precum Ritz-Carlton si Bulgari Hotels&Resorts. Compania planuieste sa desfasoare 30 de proiecte in regiune, inclusiv in Moscova, Budapesta, Ankara si Bucuresti. Aproximativ 15.000 de hoteluri, cu 1,8 milioane de camere, in 49 de tari europene, sunt detinute de mari lanturi hoteliere, potrivit datelor Otus&Co, firma de consultanta pentru Starwood, Marriott si Hilton. in top 10 al celor mai mari lanturi hoteliere europene sunt incluse InterContinental Hotels Group si Travelodge, iar Accor SA, Franta, este cel mai mare operator din regiune.