Clujul are oficial Asociaţie Turistică

Clujul are oficial Asociaţie Turistică
person Horeca
access_time_filled

Mai multe instituții și organizații importante din turismul românesc au semnat pe 21 februarie la Cluj actul constitutiv de formare al Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Clujean, care își propune să transforme Clujul dintr-un oraș de tranzit, într-o destinație turistică în sine.

act

Actul constitutiv al asociației a fost semnat de reprezentanți de la Primăria din Cluj-Napoca, Patronatul Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT), Consiliul Județean Cluj, Camera de Comerț și Industrie Cluj, Asociația Hotelierilor Clujeni, Asociația Youth Hostel România, Asociația Meșterilor Populari Clujeni, Open Bridge Consortium – Asociația Culturală și de Afaceri Cluj-Suwon, Universitatea „Babeș Bolyai” și Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară.
Unul dintre obiectivele acestei asociații este de a transforma Clujul dintr-un oraș de tranzit într-o destinație turistică. Am așteptat de mult timp constituirea unei asemenea asociații și mă bucur că am reușit să semnăm actele.”, a declarat reprezentantul pe Cluj al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), Martin Bikfalvi, care va fi și președintele Asociației nou-înființate, pentru următorii 2 ani. Cel mai important obiectiv al constituirii Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Clujean rămâne desemnarea orașului de pe Someș drept capitală culturală europeană în anul 2020.

napoca

„Municipiul Cluj-Napoca este un oraș de tranzit. Primăria și-a propus să încurajeze introducerea în oferta turistică a agențiilor a Clujului ca destinație în primul rând, dar și a unor trasee turistice plecând de la Cluj-Napoca. Fie că vrea turiștii doresc să meargă în Maramureș, fie că vor să vadă bisericile săsești, să-i încurajăm să vină prin Cluj. Prin această Asociație pentru promovarea turismului clujean primăria dorește cooptarea tuturor celor implicați în fenomenul turistic în realizarea de proiecte care să aibă ca și finalitate promovarea turismului clujean în țară și în străinătate”, se arată pe site-ul Primăriei.
De asemenea, municipalitatea clujeană dorește coordonarea activității de promovare a turismului clujean, inclusiv prin editarea de materiale publicitare adecvate, care să se alăture promovării individuale, identificarea resurselor financiare, inclusiv programe de finanțarestatuie a unor proiecte noi ori a celor deja existente din domeniul turismului; redactarea, implementarea, monitorizarea și oferirea de asistență tehnică și/sau consultanță, după caz, pentru astfel de proiecte; atragerea și facilitarea investițiilor în turismul clujean; protejarea, conservarea și întreținerea mediului înconjurător, a patrimoniului cultural, istoric și turistic; organizarea și participarea la evenimente, târguri, conferințe, pentru a promova turismul clujean și interesul membrilor, la solicitarea acestora.
Vicepreședinții asociației clujene sunt Roxana Ghiran, reprezentantul Asociației Hotelierilor Clujeni, și Ovidiu Câmpean, șeful Serviciului Relații Comunitare și Turism din cadrul Primăriei Cluj-Napoca și totodată reprezentantul Municipiului Cluj-Napoca în asociație.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302