Clujul îşi face site de promovare din fonduri europene
Clujul va beneficia de o promovare online din ce în ce mai agresivă ca destinație turistică. După lansarea portalului turistic al Clujului, visitcluj.ro, care promovează atracțiile turistice și culturale ale orașului, unitățile de cazare din oraș, restaurantele, cluburile și evenimentele din oraș, Primăria din Cluj va contracta specialiști pentru crearea unui site similar, în cadrul programului european „La pas prin orașul comoară, Cluj – Napoca”.
În data de 17 mai va avea loc licitația pentru acest contract estimat la o valoare de 67.200 de lei, adică peste 16.000 de euro. Potrivit documentației de licitatie, noul site turistic va trebui finalizat în cel mult trei luni de la semnarea contractului. Contractul va fi semnat cu ofertantul care propune prețul cel mai scăzut.
Crearea acestui site este doar una dintre acțiunile care vor fi întreprinse în cadrul programului finanțat din fonduri europene „La pas prin orașul comoară, Cluj – Napoca”. Viitorul site va facilita accesul potențialilor turiști la informația turistică referitoare la obiectivele de interes ale orașului Cluj.
Contractul de finanțare a proiectului „La pas prin orașul comoară, Cluj – Napoca” dintre Primăria Cluj și Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului a fost semnat la începutul acestui an. Obiectivul general al proiectului este creșterea gradului de atractivitate al Municipiului Cluj-Napoca prin promovarea produselor sale turistice specifice, iar durata acestuia este de 24 de luni.