Companiile de travel si turism din Europa premiate la World Travel Awards
Companiile din turismul european premiate la World Travel Awards
Distinctiile „World Travel Awardsâ€, acordate anual celor mai bune companii de travel si turism din intreaga lume, dar si celor mai atractive destinatii turistice, si-au desemnat si in 2010 castigatorii, din 5000 de companii de top din 162 de tari, care au fost nominalizate in cadrul competitiei. Castigatorii din Europa in acest an au oferit o rasturnare de situatie spectaculoasa fata de premiantii anului 2009.
Destinatia turistica numarul 1 a Europei a fost desemnata Istanbul, Turcia, tara premiata la multe sectiuni precum: cel mai luxos hotel din Europa- premiu primit de hotelul Mardan Palace din Turcia, cel mai bun resort all-inclusive: Concorde de Luxe Resort, din Turcia, cel mai bun boutique-hotel din Europa: Hotel les Ottomans sau cea mai buna linie aeriana de business class: Turkish Airlines.
Aflate la a XVII-cea editie, premiile World Travel reprezinta emblema standardelor de calitate din industria de travel si turism. Cel mai bun hotel din Europa in 2010 a fost desemnat hotelul Ritz din Paris, iar cel mai bun hotel de business din Europa a fost desemnat Hotel Arts Barcelona, din Spania. in ceea ce priveste cel mai ecologic hotel, a fost premiat hotelul AquaCity Propad din Slovacia.
Cea mai buna destinatie City Break din Europa a fost aleasa Lisabona din Portugalia, cel mai bun tour operator din Europa – Tui Travel PVC, cea mai buna linie aeriana low-cost din Europa –Easy Jet si cea mai buna agentie de turism din Europa a fost desemnata Thomson.
in ceea ce priveste Romania, tara noastra nu a castigat niciun premiu la nivel european. Cel mai bun hotel din Romania a fost desemnat hotelul InterContinental din Bucuresti, secondat de Athenee Palace Hilton Bucuresti, Carol Parc Hotel, Howard Johnson Grand Plaza si JW Marriot Bucharest Grand Hotel, care a castigat anul trecut trofeul pentru cel mai bun hotel din Romania.
infiintate acum 17 ani, World Travel Awards au fost create cu scopul de a creste standardele serviciilor din industria travel si de stimula performanta in industrie. Acestea au fost supranumite si „Oscarurile industriei travelâ€.