Dezvoltarea infrastructurii de turism balnear, o prioritate în 2013

Dezvoltarea infrastructurii de turism balnear, o prioritate în 2013
person Horeca
access_time_filled

„Turismul balnear este o nișă pe care România nu trebuie să o rateze și una dintre prioritățile strategice pentru 2013 va consta în investiții în infrastructura specifică, pentru a ajuta dezvoltarea acestui domeniu”, a declarat azi ministrul dezvoltării regionale și turismului, Eduard Hellwig, în deschiderea Conferinței Internaționale despre Turismul de Sănătate care se desfășoară zilele acestea la București, sub patronajul Organizației Mondiale a Turismului.

Organizarea, în premieră pentru România, a acestui eveniment, sub înaltul patronaj al UNWTO reprezintă o oportunitate de includere a țării noastre pe harta marilor operatori de turism de sănătate, aducând o nouă recunoaștere internațională a potențialului nostru turistic, potrivit MDRT.

laculursu

Taleb Rifai: „Sunt convins că România va deveni foarte curând o destinație importantă în turismul de sănătate”

Taleb Rifai, secretarul general al OMT, a apreciat că „România este calificată din toate punctele de vedere: are un nivel înalt de cunoștințe și tehnică în domeniu, beneficiază de o amplasare strategică, iar în rândul reprezentanților industriei de turism există un nivel înalt de expertiză. Totodată, există aici o determinare politică pe care am constatat-o foarte clar în ultimele mele două vizite în România. Toate acestea sunt garanții pentru succes. OMT este decisă să sprijine aceste eforturi și sunt convins că, foarte curând, România va deveni o destinație importantă în turismul de sănătate.”

Temele abordate în cadrul sesiunilor de lucru de pe parcursul celor două zile ale Conferinței (24 și 25 septembrie) vizează evoluția pieței turismului de sănătate, principiile legale & etica turismului medical, legislația Uniunii Europene cu privire la tratamentele medicale transfrontaliere, posibilitatea integrării turismului medical în viitoarele scheme de asigurări de sănătate, rolul industriei turistice în turismul de sănătate, marketing & branding în turismul de sănătate, rolul internetului ca mijloc de promovare a turismului de sănătate și al wellness-ului, precum și evoluția industriei balneare și de wellness.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302