Facebook trimite consumatorilor oferte personalizate de calatorie

Facebook trimite consumatorilor oferte personalizate de calatorie
person Horeca
access_time_filled
Facebook trimite consumatorilor oferte personalizate de calatorie

Compania de turism Where I’ve Been a anuntat saptamana trecuta lansarea noilor programe de calatorie, pe Facebook, care permit hotelurilor sa trimita oferte personalizate clientilor companiei pe baza intereselor de calatorie ale acestora. Oamenii de marketing pot sa targeteze anumite segmente de turisti potrivit geografiei, varstei, sexului si intentiilor de calatorie pentru a-si face ofertele cat mai tintite pe consumatori. Ofertele de calatorie vor fi achizitionate direct prin platforma ecommerce Where I’ve Been si vor fi disponibile membrilor sai pentru o perioada limitata de timp. Aplicatia pe Facebook permite utilizatorilor sa-si planifice calatoriile, sa posteze impresii, sa faca recomandari si sa discute cu prietenii. Where I’ve Been reuseste sa faciliteze relatia dintre hotelieri si turisti prin campaniile personalizate, timitand utilizatorilor oferta de cazare si hotelului numarul de rezervari. Ofertele turistice sunt trimise consumatorilor prin e-mail, prin canalele de promovare ale Where I’ve Been, Whereivebeen.com, 50.000 de fani Facebook si 75.000 pe Twitter. De cand a fost lansata aplicatia pe Facebook, utilizatorii Where I’ve Been au postat 500 de milioane de intentii de calatorie si au indicat planurile de calatorie pe harta interactiva a aplicatiei de pe Facebook.
 online-travel2

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302