Hotelierii internationali spun ca turismul romanesc are un potential imens
Hotelierii internationali spun ca turismul romanesc are un potential imensIn cadrul evenimentului Hotel Investment Forum, organizat la Radisson Blu de evensys, s-au adunat atat reprezentantii brandurilor importante din industria hoteliera internationala, cat si reprezentanti locali, pentru a gasi solutiile necesare turismului romanesc. Dupa perioada dificila pe care a traversat-o economia mondiala, indemnul hotelierilor pentru industria ospitalitatii din Romania este â€Lets start over! Start now!â€.
Reprezentantul MDRT, secretarul de stat, Sorin Munteanu in deschiderea forumului a precizat ca turismul trebuie sa devina ramura importanta a economiei si aportul acesteia la PIB sa fie de 6%. Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a inceput relativ recent sa investeasca in dezvoltarea turistica din Romania si urmareste investitiile in infrastructura, partii de ski, porturi turistice la Dunare si Marea Neagra, reamenajari statiuni balneare, obiective culturale. Planurile MDRT sunt marete, iar rezultatele le vom putea observa abia peste cativa ani, dar putem spune ca deocamdata sloganul hotelierilor este urmat de acest minister.
Evenimentul structurat in 4 sesiuni de comunicare a abordat mai multe teme de discutie printre care si brandul de tara, despre care am tot auzit, la fel de recent, de la ministrul Elena Udrea. Brandul turistic al Romaniei, si al unei tari in general, este foarte complex. in opinia hotelierilor, tara noastra sufera de lipsa de cunoastere, implicit de promovare corecta si eficienta. Astfel, sectorul turistic din Romania si institutiile statului din domeniul turismului trebuie sa raspunda clar la urmatoarele intrebari esentiale:
1. Ce este important pentru o destinatie turistica?
2. Ce ne promite aceasta tara sa vedem, sa facem, sa experimentam, sa simtim?
3. Poate Romania sa indeplineasca aceste cerinte?
4. Ce are Romania, cu adevarat, sa ofere?
5. Ce stiu turistii straini despre Romania? Cum se pot informa in mod corect?
6. Ce le place turistilor sa faca in vacanta?
Ussama Sherif, CEO la Blue Air, a spus in cadrul forumului ca Blue Air promoveaza Romania ca destinatie turistica peste hotare, prin diferite oferte, si a cerut sprijinul hotelierilor in realizarea de parteneriate pentru a aduce turisti in tara noastra. Sherif s-a declarat un sustinator al oricarei idei traznite, din partea oamenilor din industria ospitalitatii, in beneficiul turismului romanesc, care sa ajute Blue Air sa determine turistii sa vina in Romania.
Kurt Strohmayer, Managing Director la Aducco Management, cel mai activ moderator si interlocutor al evenimentului HIF a subliniat existenta unui document, de 900 de pagini, numit â€The Romania National Tourism Development Master Plan 2007-2026â€. El a mentionat ca acest plan este conceput cu profesionalism si reprezinta o viziune deosebita, realizabila, fara exagerare, pentru turismul din Romania.
Multi alti reprezentanti ai domeniului hotelier au confirmat potentialul turistic al Romaniei si au spus ca tara noastra are o a doua sansa sa arate lumii tot ce are mai bun. Autenticitatea fiind considerata tema principala a turismului secolului XXI.
Evenimentul structurat in 4 sesiuni de comunicare a abordat mai multe teme de discutie printre care si brandul de tara, despre care am tot auzit, la fel de recent, de la ministrul Elena Udrea. Brandul turistic al Romaniei, si al unei tari in general, este foarte complex. in opinia hotelierilor, tara noastra sufera de lipsa de cunoastere, implicit de promovare corecta si eficienta. Astfel, sectorul turistic din Romania si institutiile statului din domeniul turismului trebuie sa raspunda clar la urmatoarele intrebari esentiale:
1. Ce este important pentru o destinatie turistica?
2. Ce ne promite aceasta tara sa vedem, sa facem, sa experimentam, sa simtim?
3. Poate Romania sa indeplineasca aceste cerinte?
4. Ce are Romania, cu adevarat, sa ofere?
5. Ce stiu turistii straini despre Romania? Cum se pot informa in mod corect?
6. Ce le place turistilor sa faca in vacanta?
Ussama Sherif, CEO la Blue Air, a spus in cadrul forumului ca Blue Air promoveaza Romania ca destinatie turistica peste hotare, prin diferite oferte, si a cerut sprijinul hotelierilor in realizarea de parteneriate pentru a aduce turisti in tara noastra. Sherif s-a declarat un sustinator al oricarei idei traznite, din partea oamenilor din industria ospitalitatii, in beneficiul turismului romanesc, care sa ajute Blue Air sa determine turistii sa vina in Romania.
Kurt Strohmayer, Managing Director la Aducco Management, cel mai activ moderator si interlocutor al evenimentului HIF a subliniat existenta unui document, de 900 de pagini, numit â€The Romania National Tourism Development Master Plan 2007-2026â€. El a mentionat ca acest plan este conceput cu profesionalism si reprezinta o viziune deosebita, realizabila, fara exagerare, pentru turismul din Romania.
Multi alti reprezentanti ai domeniului hotelier au confirmat potentialul turistic al Romaniei si au spus ca tara noastra are o a doua sansa sa arate lumii tot ce are mai bun. Autenticitatea fiind considerata tema principala a turismului secolului XXI.
Hotelierii intenationali spun ca turismul romanesc are un potential imensin cadrul evenimentului Hotel Investment Forum, organizat la Radisson Blu de evensys, s-au adunat atat reprezentantii brandurilor importante din industria hoteliera internationala, cat si reprezentanti locali, pentru a gasi solutiile necesare turismului romanesc. Dupa perioada dificila pe care a traversat-o economia mondiala, indemnul hotelierilor pentru industria ospitalitatii din Romania este â€Lets start over! Start now!â€.