Hotelurile urmeaza exemplul companiilor aeriene in ceea ce priveste costurile extra

Hotelurile urmeaza exemplul companiilor aeriene in ceea ce priveste costurile extra
person Horeca
access_time_filled
Hotelurile urmeaza exemplul companiilor aeriene in ceea ce priveste costurile extra
Daca ati auzit de easyHotels, lant hotelier din Europa, care promoveaza costurile reduse la cazare, 25 euro pe noapte, atunci stiti ca aceste hoteluri pentru servicii extra precum menajera, prosoape curate sau TV te vor taxa suplimentar.Daca la prima vedere pare economic sa stai la un astfel de hotel, pana la urma, ajungi sa platesti in jur de 50 euro pe noapte, ceea ce nu mai inseamna ieftin. Msnbc a prezentat un studiu al serviciilor oferite de hoteluri cu costuri suplimentare, concept împrumutat de la companiile aeriene.
costuri_extra
Realizatorul studiului se intreaba daca dorim cu adevarat sa traim intr-o lume à la carte si dupa ce lasam bacsisuri personalului hotelier, chiar mai trebuie sa platim suplimentar pentru prosoape, televizoare, aer conditionat si room service. Daca in urma cu doua decenii cineva ar fi sugerat ca liniile aeriene, intr-o buna zi, vor taxa suplimentar bagajele, realizarea unei rezervari, bauturile racoritoare consumate, pentru a obtine un loc la fereastra sau pentru schimbarea unui bilet de avion probabil ca ar fi fost considerat carcotas. Urmand acest exemplu, hotelurile vor fi cele care o sa implementeze fel de fel de costuri suplimentare, sustine realizatorul Msnbc, daca consumatorii nu o sa faca nimic in aceasta privinta. Iata cateva dintre acestea:1.Ne cerem scuze, costul camerei nu este rambursabil!
Una dintre cele mai rele practici pe care hotelierii au împrumutat-o de la companiile aeriene este aceea a nerambursarii banilor platiti pentru camera si nespecificarea acestor conditii la inceput cand consumatorul isi face rezervarea. Unele hoteluri au speculat la maxim acest aspect, iar clientii lor nu s-au aratat revoltati de aceste conditii neprietenoase.
2. Platiti in plus daca utilizati piscina
Multi clienti care au cumparat prin agentiile de turism pachete cu wellness si piscina incluse, se trezesc la hotel ca trebuie sa plateasca asa numita ”taxa de resort”, care e aceeasi Marie, dar cu alta palarie. Cerand consumatorilor sa plateasca extra pentru piscina are la fel de mult sens ca si cum liniile aeriene ar vinde un loc in avion care sa nu includa costul unui bagaj.
3. Sticla ”gratuita” de apa costa
Asemenea companiilor aeriene, multe hoteluri ofera clientilor sticle cu apa si alte bauturi racoritoare gratuit, pe care pana la urma acestia ajung sa le plateasca.
4. Plata cu cardul, altul decat cel agreat sau semnalat la intrare, va costa suplimentar
in Europa, sunt foarte multe hoteluri care anunta tipurile de carduri bancare acceptate de unitatea de cazare respectiva si te avertizeaza de comisioane daca utilizezi un card cu alt brand decat cel indicat.
5. Tu spui 2 stele, noi spunem 5 stele
Alta strategie neinspirata pe care hotelurile au împrumutat-o de la companiile aeriene este cea a reducerii costurilor pana nu mai ramane nimic. Hotelierii spun ca reducerea costurilor se face pentru a fi mai competitivi, dar clientii stiu mai bine de atat. in timp ce companiile aeriene isi neglijeaza personalul de zbor, serviciile si interiorul avioanelor, hotelurile au gasit alte metode de a-si micsora cheltuielile. Aparatul de aer conditionat nu functioneaza? Nu-i nimic veti plati utilizarea lui, pe motiv ca l-ati stricat. Vrei sa fie cald in camera? Nu se poate. Este politica hotelului ca incepand cu data x din primavara caldura este intrerupta in toata unitatea, iar tu platesti ca si cand ti-a fost cald si bine.
Prin aceste puncte, am vrut sa aratam ca unele hoteluri au împrumutat cateva pagini din manualul companiilor aeriene, si nu pe cele bune, astfel hotelierii adauga noi conditii nepopulare, cateva taxe si reduc serviciile din partea casei. intrebarea este: Putem sa facem sau nu ceva in privinta acestui trend nefericit? Depinde numai de noi.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302