Lanţul de restaurante La Mama a deschis o nouă unitate

Lanţul de restaurante La Mama a deschis o nouă unitate
person Horeca
access_time_filled

Proprietarul lanțului de restaurante La Mama și a lanțului de cafenele Cafepedia, Cătălin Mahu a inaugurat al 8-lea restaurant La Mama, în centrul istoric al Bucureștiului, în zona Lipscani, și plănuiește continuarea procesului de extindere. Investiția în noul restaurant se ridică la 160.000 euro iar unitatea are 165 de locuri, din care 90 în restaurant și 75 pe terasă.
anuntlamamRestaurantul prezintă câteva inovații, care dacă vor fi bine primite de public vor fi extrapolate și în celelalte restaurante, potrivit lui Cătălin Mahu: biblioteca de vin – gândită ca un spațiu dedicat prezentării ofertei de vinuri -, mese înalte gen bar, cu scaune de bar, mult mai dinamice, moderne și foarte comode dar și o varietate mai mare de mobilier decât în celelalte restaurante: canapea, masa casei, o masă doar pentru oaspeții speciali.
„Pentru acest an avem în plan continuarea extinderii, până la sfârșitul anului sperăm să deschidem un music pub și o terasă, ambele amplasate în zona Centrul Vechi. fainValoarea totală a investițiilor din acest an o estimăm a fi de aproximativ 1 milion euro”, a declarat proprietarul La Mama.
Anul 2010 a însemnat pentru Trotter Restaurant, compania deținătoare a brandurilor La Mama și Cafepedia, o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, anul acesta se estimează o cifră de afaceri similară sau o posibilă creștere de 10%. Din cifra de afaceri a grupului, 10% provine din lanțul de cafenele  restul din restaurante. Pentru locația din Lipscani Cătălin Mahu estimează o cifră de afaceri până la finalul anului de aproximativ 500.000 euro. De asemenea anul 2011 ar putea însemna pentru La Mama semnarea primei francize, discuțiile fiind lansate.
Istoria „La Mama”
Născut din dorința de a avea posibilitatea de a mânca în oraș „ca la mama acasă”, primul restaurant La Mama își deschide porțile pe 27 februarie 1999. Pe vremea aceea numărai restaurantele pe degete și un restaurant cu asemenea specific nu exista. Primul La Mama, deschis pe bulevardul Barbu Văcărescu este un restaurant mic, cochet, de 20 locuri. A urmat de-a lungul anilor deschiderea a încă 6 restaurante, din care unul are caracter sezonier fiind situat pe faleza Mării Negre, în Mamaia. În 2006 La Mama a lansat serviciul de home delivery.
La ora actuală, La Mama este o rețea independentă de restaurante, un brand românesc, numărând 8 restaurante. Echipa La Mama numără aproximativ 500 angajați atât în restaurante cât și în unitatea proprie de producție, de depozitare și la biroul central.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302