Ministerul Turismului promovează România cu bani europeni
În cadrul proiectului de promovare a României ca destinație turistică, prin noua identitate definită de brandul național de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului a lansat procedura de achiziție a serviciilor privind organizarea evenimentelor de promovare și dezvoltare a destinațiilor și produselor turistice, derulate de MDRT în țară pe o perioadă de 3 ani. Finanțarea, se arată în comunicatul de presă emis de Minister, este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional, axa 5, operațiunea „Crearea unei imagini pozitive a României ca destinație turistică prin definirea și promovarea brandului turistic național”.
Procedura de atribuire este licitația dechisă, iar firmele participante la licitație trebuie să ofere soluții pentru realizarea diferitelor tipuri de evenimente, pentru minim 50 și maxim 500 de persoane, cum ar fi: workshop-uri, gale, conferințe, congrese, seminarii, burse si forum-uri de turism, mese rotunde, expozitii foto, caravane și alte tipuri de evenimente (culturale, gastronomice, de imagine cu rol în creșterea circulației turistice în România sau cu impact în creșterea notorietății României ca destinație turistică), fiecare dintre acestea având cerințe specifice.
Firma câștigătoare va amenaja spațiile pentru desfășurarea evenimentelor, va realiza obiectele promoționale, va asigura întreaga logistică a evenimentelor, serviciul de catering și serviciile hoteliere. Criteriul utilizat în stabilirea ofertei câștigătoare este cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic.
Detaliile cu privire la achiziție sunt disponibile în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
Valoarea maximă estimată a acordului cadru privind serviciile de organizare evenimente în țară pentru 3 ani, începând cu data semnării contractului, este de 4.000.000 euro fără TVA.