Planurile de business ale celor mai mari agenţii de turism

Planurile de business ale celor mai mari agenţii de turism
person Horeca
access_time_filled

Încasările tour-operatorilor au crescut chiar și cu 30% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit Financiarul.com. Care sunt planurile de afaceri ale celor mai mari touroperatori care activează pe piața românească?
MARSHAL: Prioritară este finalizarea hotelului Marshal Garden
marshal„Cifra de afaceri s-a majorat în acest an cu aproximativ 10% comparativ cu perioada similară a anului trecut”, a declarat pentru Financiarul.ro fondatorul Marshal Turism, Ion Antonescu, care recunoaște că tour-operatorul a beneficiat de pe urma dispariției de pe piață a unor agenții. ,,Sunt foarte multe firme mici care au dat faliment, astfel încât oamenii se îndreaptă către agențiile care le oferă siguranță”, a mai declarat Ion Antonescu. Marshal Turism și-a propus majorarea cifrei de afaceri cu 10% în acest an față de 2010, cand a înregistrat 16 milioane de euro.
Prioritatea investițiilor noastre în acest an, spune Ion Antonescu, o reprezintă finalizarea lucrărilor la hotelul Marshal Garden, dupa o investiție de 5 milioane de euro. ,,Apelăm și la bănci pentru finanțarea lucrărilor la Marshal Garden, care va fi clasificat la 4 stele, va avea 64 de camere, fiind situat în zona Dorobanți”, mai spune Ion Antonescu.
HAPPY TOUR GROUP: Ne axăm pe Paravion.ro și pe rețeaua de agenții asociate
Cele mai dinamice companii ale grupului au fost Happy Tour și Paravion, potrivit CEO Happy Tour Group, Javier Garcia del Valle, care apreciază că Happy Tour rămâne liderul de piață. ,,Cu siguranță că atât cifra de afaceri cât și profitul grupului vor crește, iar Happy Tour Group își va menține poziția de lider în topul firmelor de turism din România”, a declarat CEO Happy Tour Group.
Grupul se va focaliza în acest an pe investiții menite să ducă la dezvoltarea Paravion.ro și a rețelei de agenții asociate Happy Tour.
EXIMTUR vrea să se dezvolte în sistem franciză
eximPreședintele Eximtur, Lucia Morariu a declarat că în primele cinci luni ale anului cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu 18% față de aceeași perioadă din 2010. ,,Motoarele acestei creșteri au fost ticketingul, business travel și turismul extern, unde am avut un plus de 30% al vânzărilor”.
Aceste trei segmente au asigurat peste 50% din cifra de afaceri în primele cinci luni. În acelasi timp, la turismul intern am avut un regres de aproximativ 20%”, spune Lucia Morariu. Eximtur și-a propus ca obiectiv pentru acest an majorarea cu 6%-8% a cifrei de afaceri comparativ cu nivelul din 2010. Cifra de afaceri a Eximtur a fost de 115.752.843 de lei anul trecut (aproximativ 27,5 milioane de euro la un curs mediu de 4,2 lei/euro), în creștere față de nivelul de 26,7 milioane de euro în 2009.
Investițiile pe care le va realiza în acest an Eximtur se vor axa pe continuarea celor realizate anul trecut, de aproximativ 80.000 de euro în sisteme informatice și dezvoltarea prezenței pe internet, nivelul acestora fiind însă mai redus. „În schimb, ne-am propus dezvoltarea în sistem franciză cu încă trei agenții în acest an, după cele deschise la Mediaș și Iași”, spune președintele Eximtur.
CHRISTIAN TOUR: Investiții în Pegas Holidays și noi sedii
,,Pentru primele șase luni ale acestui an estimăm o creștere a vânzărilor cu 30% față de anul trecut. Cifra de vânzări până acum este de peste 13 milioane de euro și până la 30 iunie asteptăm creșterea acesteia până la 15 milioane de euro”, declară managerul Christian Tour, Cristian Pandel.
Tour-operatorul a înființat la începutul acestui an Pegas Holidays, obiectivul fiind ca în afară de birourile de la Sofia (Bulgaria), Salonic și Atena (Grecia) până la finalul anului să deschidă alte trei puncte de lucru în Belgrad (Serbia), Budapesta (Ungaria) și Varșovia (Polonia).
PERFECT TOUR a deschis un birou în Las Vegas
perfectDirector executiv al Perfect Tour, Sorin Văduvoiu a declarat că agenția a avut o majorare a cifrei de afaceri în prima jumatate a anului de 30% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. ,,Creșterea este susținuță pe leisure de produsul Disneyland Paris, dar și de vânzările pentru segmentul cu venituri medii și mari. Și partea de corporate, care reprezintă 50% din cifra de afaceri, are o creștere consistentă produsă mai ales de lărgirea portofoliului de clienți”, spune oficialul Perfect Tour.
Investițiile Perfect Tour pentru acest an se referă la retehnologizare, dezvoltarea pe segmentul online și creșterea organică. Perfect Tour a anunțat zilele acestea că a deschis un birou în SUA, la Los Angeles, al doilea pe plan internațional, dupa cel din Republica Moldova.
PARALELA 45 se extinde în Capitală
Alin Burcea, proprietarul Paralela 45 declară că încasările din turism ale grupului s-au majorat cu 22% până la finalul lunii mai, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Per ansamblul anului în curs însă, punctează Alin Burcea, încasările din activitățile din turism se vor majora cu 15%-17% față de nivelul de peste 28 de milioane de euro din 2010.
Proprietarul Paralela 45 spune ca intenționează să crească rețeaua de agenții de turism din București cu ,,încă una-două”, investiția pentru o unitate fiind de aproximativ 20.000 de euro.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302