QSR marca Scandia Food
QSR marca Scandia Food
Scandia Food patrunde puternic pe piata restaurantelor din Romania si lanseaza un nou lant de restaurante intitulat Scandia Sibiu – restaurante cu servire rapida, axate pe preparate din bucataria romaneasca. Primul restaurant a fost deja inaugurat in Bucuresti, in Baneasa Shopping City, la jumatatea lunii februarie 2011, urmand a fi deschise nu mai putin de 7 locatii in marile orase ale tarii, pe parcursul intregului an. Compania isi propune sa devina cea mai mare retea de restaurante romanesti cu servire rapida si estimeaza o valoare totala a investitiei de un milion de euro.
Restaurantele Scandia Sibiu isi propun sa redefineasca conceptul de „traditionalâ€, aducand in fata consumatorilor sai bunatatile romanesti gatite cu dichis si cultura culinara romaneasca de la 1922.
„Dincolo de noua abordare a conceptului de traditional, restaurantele Scandia Sibiu se diferentiaza de locatiile cu specific traditional romanesc „clasice” prin atentia la detaliu, care se va regasi in toate componentele proiectului: meniul culinar (care va cuprinde peste 60 de preparate, majoritatea din zona Sibiului, cu retete specifice, elaborate), amenajarea, echipamentele de bucatarie, vestimentatia angajatilor etcâ€, se arata in comunicatul de presa al companiei.
Toata aceasta strategie a fost sintetizata intr-un singur cuvant: „dichis” – termen de la care a plecat si ideea pentru sloganul restaurantelor: „Bucatarie cu dichis”.
Robert Redeleanu – CEO Scandia Food
Restaurantele Scandia Sibiu vor fi deschise in cadrul centrelor comerciale si a centrelor de birouri, adica in zone cu trafic intens si consumatori pretentiosi care insa nu pot aloca foarte mult timp servirii mesei. De aceea, restaurantele se vor concentra pe servirea rapida, dar vor pastra intotdeauna promisiunea marcii, oferind mancaruri cu dichis, preparate dupa retete unice, din cele mai bune ingrediente.
„in urmatoarele 12 luni, avem in vedere deschiderea unui numar de inca sase sau sapte astfel de restaurante, initial in Bucuresti, pentru extinderea ulterioara luand in considerare si alte orase mari in care exista centre comerciale, cu potential, precum Cluj sau Timisoara si, evident, Sibiu. Ne propunem sa devenim cea mai mare retea de restaurante romanesti cu servire rapida si estimam o valoare totala a investitiei de un milion de euroâ€, a declarat Robert Redeleanu, CEO Scandia Food.
Scandia Food este prezenta in Romania prin marcile sale principale: Scandia Sibiu, Bucegi si Sadu, fiind lider pe piata conservelor pe baza de carne din Romania, avand o cota de piata in volum de peste 54%.