Sezonul de ski 2010-2011 vine cu 3 partii de ski noi la Borsec
Sezonul de ski 2010-2011 vine cu 3 partii de ski noi la Borsec
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea a inaugurat, la jumatatea lunii decembrie, domeniul schiabil din Borsec, un obiectiv co-finantat de MDRT prin programul de dezvoltare a infrastructurii turistice, subprogramul Schi in Romania. Investitia in acest obiectiv a inclus: „lucrari de constructie a unei partii principale si a doua partii secundare; lac de acumulare si instalatie de iluminat a partiei principale; sistem de ticketing; instalatie de zapada artificiala; centru pentru servicii turistice; achizitionarea a 2 tunuri zapada; instalatie teleschi, masina de batut zapadaâ€, se arata in comunicatul de presa emis de MDRT.
Proiectul de realizare a partiei de schi din Borsec a fost implementat de Consiliul Local Borsec. Cele trei partii sunt: partia pentru incepatori, Prichindel, de 750 de metri; partia principala cu nocturna, Speranta de 630 de metri si diferenta de nivel de 120 de metri si partia insorita, pentru avansati, de 680 de metri. Prin realizarea acestei investitii, se doreste cresterea atractivitatii turistice a orasului prin diversificarea ofertei de agrement, in conditiile valorificarii intregului potential existent.
Totodata, ministrul Elena Udrea a semnat, la Borsec, contractul de finantare a proiectului „Reinnoirea traditiilor balneare. Promovarea resurselor si valorilor turistice si balneo-climaterice din zona turistica Borsecâ€, depus in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 5 – domeniul major de interventie 5.3 – Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica.
Acesta are o valoare totala de 727.339 lei, dintre care 557.795 lei finantare nerambursabila. Prin implementarea lui, vor fi promovate 48 de produse turistice specifice, se vor crea doua baze de date cu informatii turistice, se vor realiza materiale audio-video, pliante, brosuri si materiale promotionale.