Studiu: Consumatorii cer transparenţă în meniurile din restaurante

Studiu: Consumatorii cer transparenţă în meniurile din restaurante
person Horeca
access_time_filled

Un studiu realizat de compania britanică Fourth Hospitality pe 3000 de consumatori de restaurante relevă faptul că două treimi dintre consumatori (67%) își doresc să vadă mai multe informații nutriționale în meniurile din restaurante – inclusiv despre conținutul caloric – clamând faptul că atunci când mănâncă în oraș pierd controlul dietei pentru că nu au nicio idee despre câte calorii au consumat. Consumatorii cred că operatorii de restaurante nu ar trebui să aștepte o decizie legislativă în acest sens, ci ar trebui să asculte dorințele consumatorilor lor.

comida

Studiul a fost realizat după ce lanțul McDonald’s a adăugat informații calorice în meniurile din restaurantele sale din Marea Britanie. 80% din respondenți au declarat că găsesc utilă introducerea informațiilor despre calorii în meniurile din restaurante.
Consumatorii din întreaga lume vor să știe mai mult despre ce conțin preparatele pe care le servesc în oraș. Potrivit Raportului Mondial privind Meniurile din 2011, realizat de Unilever Food Solutions, transparența informațiilor despre mâncare este cea mai importantă nevoie a consumatorilor de restaurante. Studiul UFS a fost realizat pe un eșantion de 3.500 respondenți, din 7 țări (SUA, Marea Britanie, China, Germania, Rusia, Brazilia și Turcia), care iau masa în oraș cel puțin o dată pe săptămână. Cercetarea arată că 9 din 10 consumatori cer mai multe detalii despre mâncare atunci când iau masa în oraș, referindu-se la aspecte precum componența, sursa ingredientelor și siguranța preparatelor. Cine ar trebui însă să le ofere aceste informații? Majoritatea cred că operatorii de restaurante și cantine ar trebui să aibă această responsabilitate.

out1

Primele 3 lucruri pe care consumatorii vor să le cunoască sunt: valoarea nutrițională, proveniența ingredientelor și modul de preparare. Clienții afirmă că informațiile nutriționale le-ar influența alegerile și ar putea astfel opta pentru preparate mai sănătoase. Aproximativ două treimi din cei intervievați au declarat că le-ar plăcea să găsească în meniu informații despre conținutul de grăsimi și de calorii. În prezent însă, informațiile nutriționale dorite de consumatori par să lipsească în toate țările participante la studiu, potrivit raportului.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302