Târgul de Turism al României a atras peste 25.000 vizitatori

Târgul de Turism al României a atras peste 25.000 vizitatori
person Horeca
access_time_filled

Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României a reușit să înscrie 2 recorduri: atât în materie de expozanți (230) cât și în materie de vizitatori (peste 25.000), după ce toți jucătorii din turismul românesc și-au catalizat energiile în organizarea acestei ediții.
„Editia din această primăvară s-a dovedit cu adevărat dinamică și a reușit catalizarea întreagii industrii. Prezența ANAT la Târg a însemnat un număr de peste 90 de agenții de turism, din cei 230 de expozanți înregistrați”, a declarat președintele ANAT, Corina Martin.

targ

Pe perioada celor patru zile de expoziție (15-18 martie) vizitatorii au putut alege dintr-o gamă variată de oferte destinate sezonului estival, atât în România, cât și în străinătate, ce au vizat turismul cultural, rural și de business, turismul de tratament, destinații exotice, croaziere, turismul de aventură sau pelerinaje culturale etc.
Potrivit reprezentanților ANAT, destinațiile interne cele mai vândute au fost Litoralul, Delta Dunării și stațiunile montane și de agroturism, vizitatorii manifestând un deosebit interes pentru ofertele speciale de tip early booking aferente programului „Vacanța în țara mea”, care oferă un discount de până la 30% în limita unor termeni și condiții.

targ2

Destinațiile externe cele mai cerute au rămas cele din anii anteriori: Turcia, Grecia, Spania, Bulgaria.
În ceea ce privește bugetul mediu pe care românii sunt dispuși să-l cheltuiască pentru o vacanță internă, reprezentanții ANAT au declarat că acesta se situează între 500-700 de euro, iar pentru deplasările externe, între 700-900 de euro.
„Excelentele discounturi – early booking – oferite de către expozanți, discounturi care s-au încadrat între 10% și 30%, la care s-au adăugat și reducerile speciale oferite pe perioada târgului, au încurajat vizitatorii care ne-au trecut pragul fie să cumpere o vacanță, fie să-și rezerve una”, au mai declarat reprezentanții ANAT.
targ3Corina Martin a subliniat interesul foarte mare venit din partea unor ambasadori și reprezentanti ai unor Oficii de turism ale unor țări în Romania (Israel, Croația, Mexic, Egipt, Slovenia, Bulgaria, Iran, Grecia, Indonezia, Japonia  etc), care au solicitat întâlniri concrete cu ANAT, cu scopul atragerii a cât mai mulți turiști români spre destinațiile pe care le reprezintă.
„Sper ca și ambasadorii României în alte țări vor face tot mai mult acțiuni similare acestora, pentru a contribui la creșterea numărului de turiști străini spre destinațiile turistice românești.”, a precizat președintele ANAT.
Referitor la segmentul business-to-business, Târgul de Turism al României a reprezentat, pentru majoritatea expozanților o importantă platformă de reînnoire a relațiilor existente, de fidelizare a partenerilor tradiționali, dar și de stabilire de noi contacte și contracte, potrivit reprezentanților Romexpo (organizatorul târgului).
„În acest sens, Târgul de Turism al României își propune să contribuie la consolidarea industriei turismului din România, atât prin promovarea zonelor de atracție turistică și a serviciilor din țara noastră, cât și prin organizarea de seminarii menite să aducă în atenția autorităților dificultățile din acest domeniu.”, se arată într-un comunicat emis de Romexpo.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302