Taxele ascunse ale hotelurilor indeparteaza clientii online
Taxele ascunse ale hotelurilor indeparteaza clientii onlinePotrivit unui nou studiu al PhoCusWright, companie de cercetare de piata, 43% dintre cumparatorii online au abandonat rezervarile de calatorie si cazare facute, din cauza costului final al produsului comandat, care a fost mai mare decat erau dispusi sa plateasca utilizatorii. Akamai, companie de aplicatii web si management al rapiditatii si performantei site-urilor, a cerut PhoCusWright sa realizeze un studiu care sa scoata in evidenta elementele cheie ale experientei consumatorilor care-si rezerva online biletele de calatorie. Studiul examineaza cinci aspecte esentiale al rezervarilor online: gradul de satisfactie, asteptarea si toleranta in solutionarea rapida a cererii, activitatile din timpul incarcarii unei pagini de web, motive de abandonare si reactii la problemele tehnice. Concluziile studiului au fost urmatoarele: domeniul calatoriilor nu dezamageste. Majoritatea turistilor sunt satisfacuti de rezervarile pe care le efectueaza online. 57% din cumparatorii online asteapta 3 secunde pana sa abandoneze site-ul de rezervari online. Turistii tineri sunt mai putini rabdatori decat cei experimentati mai in varsta cand vine vorba de timpul de asteptare la incarcarea paginii de web, 65% dintre cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani, se asteapta ca o pagina de web sa se incarce in 2 secunde sau mai putin. O treime din persoanele care calatoresc nu se vor mai intoarce la site-ul respectiv daca au intampinat probleme. Consumatorii fideli unui site de rezervari online, spre deosebire de alti consumatori, nu par afectati de dificultatile tehnice temporare ale acestuia. Calatorii pusi in fata computerului tind sa fie multitasking. 59% dintre consumatori au si alte activitati pe Internet in timp ce asteapta incarcarea paginii pentru rezervari. Tarifele ascunse, care apar la calculul final al costului unui produs de cazare sau calatorie nu sunt deloc apreciate de turisti, acestia renuntand la rezervari si orientandu-se catre alte site-uri de profil.