Transportul in 2010 a devenit mai ecologic
- Pentru a-si consolida pozitia de lider pe segmentul vehiculelor comerciale, Renault isi reinnoieste gama in 2010, lansand noul model Master. Noul Master, modelul de referinta al noii game de utilitare Renault, propune un design care reflecta robustetea, iar cabina practica si ingenioasa ofera un excelent confort la volan si multiple spatii de depozitare. Pozitia la volan beneficiaza de o ergonomie mai buna, pentru un confort demn de un autoturism. Noul Master dispune, de asemenea, de un sasiu care imbina eficienta si confortul, indiferent de incarcare. Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respecta normele de poluare Euro5, noul Master propune trei niveluri de putere: 100, 125 si 150 CP. Cu un consum mai mic cu 1 litru la 100 km fata de versiunea precedenta, noul Master este lider in segmentul sau in ceea ce priveste consumul redus de carburant. Modelul Master este produs acum si in varianta cu propulsie (tractiune spate), cu mase de pana la 4,5 tone si roti duble. Astfel, gama se imbogateste cu inca o dimensiune care ofera un volum util de pana la 22 m3 si o versatilitate extrem de mare, peste 350 de versiuni disponibile, noul Master oferind multiple posibilitati de carosare si adaptare pentru utilizari specifice.
- Importatorul Iveco in Romania a lansat in prima parte a acestui an in premiera nationala noul vehicul utilitar EcoDaily. Acesta vine sa completeze o gama de utilitare deosebit de apreciate de clientii din Romania, care prefera sa achizitioneze o autoutilitara de ultima generatie. Noul EcoDaily reprezinta in acest moment, pe acest segment de autoutilitare, cel mai avansat vehicul destinat transportului pe distante mici si medii, deoarece Iveco a implementat in premiera pe acest model noile motorizari Euro 5 si a capacitatii de a transporta marfa de pana la 7 tone. Mai mult decat atat, Iveco EcoDaily este prima utilitara de serie care poate sa fie comandata in premiera cu un sistem de propulsie 100% electric.
- Cea mai mare noutate a masinii lansate in acest an in Europa este versiunea hibrida, care utilizeaza in premiera mondiala un propulsor diesel si unul electric. Noul Iveco EcoDaily vine sa ofere clientilor noi variante de motorizari, atat diesel, cat si pe benzina. Ca si pana acum cel mai apreciat motor pentru transportul urban este 2.4 diesel, care are acum si o versiune de putere de 136 CP. Cei care merg mai mult in afara orasului pot opta pentru dieselul mai mare de trei litri si 170 CP.