Trendurile sectorului hotelier in urmatorii 20 de ani
Trendurile sectorului hotelier in urmatorii 20 de ani
InterContinental Hotels Group estimeaza”o perioada de oportunitati si crestere sustinuta†pentru companie pentru ca raspunde trendurilor socio-economice favorabile din pietele prioritare precum China, India si Orientul Mijlociu. Lantul hotelier consider ca poate profita de trendurile economice ascendente din noile piete emergente, care include cresterea si mobilitatea populatiei, investitii masive in infrastructura si cresterea semnificativa a PIB.
Aceste elemente indica cresteri fara precedent in calatoriile de placere si de business la nivel international, carea au determinat la randul lor o crestere a rezervarilor la hoteluri, in special pentru jucatorii mari din piata. Brandurile hoteliere mari se asteapta sa-si recupereze clientii care s-au indreptat in ultimii doi ani catre hotelurile non-branded, independente.
Oportunitatile cheie identificate de IHG sunt:
- China. Lantul hotelier considera ca piata chineza a camerelor de hotel, pana in 2025, o va depasi pe cea a Statelor Unite, care in prezent este cea mai mare din lume, iar pana in 2039 se va dubla depasind piata actuala americana. in urmatorii 20 de ani IHG va oferi in China 360.000 de camere, iar hotelurile companiei vor angaja 325.000 de oameni numai in China (acesta este numarul de angajati ai IHG in intreaga lume in prezent).
- Orientul Mijlociu. in aceasta regiunea PIB-ul depaseste celelalte regiuni ale lumii, iar Orientul Mijlociu ofera oprotunitati pentru extinderea lanturilor hoteliere. IHG este deja lider al pietei hoteliere si urmareste sa deschida 38 de noi hoteluri in regiune in urmatorii 4-5 ani.
- India. IHG este prezent in piata indiana de 48 de ani, iar acum urmareste sa-si tripleze numarul unitatilor de cazare in urmatorii 3 ani, prin deschiderea a 150 de hoteluri pana in 2020.
Vorbind cu investitorii si analistii din Londra, Andrew Cosslett, directorul executiv al IHG a spus: „Companiile hoteliere trebuie sa anticipeze trendurile pietei cu 10-20 de ani inainte si stim cu totii ca lumea va fi intr-o miscare accelerata si o evolutie continua cum nu am mai intalnit pana acum. Puterea economica a tarilor in curs de dezvoltare si cresterea masiva a calatoriilor de afaceri si de timp liber, inseamna pentru noi oportunitatea extraordinara si cresterea sustinuta a industriei hoteliereâ€.
Sursa: ehotelier.com
ÂÂ