Turiştii nu mai trec cu vederea serviciile proaste din România

Turiştii nu mai trec cu vederea serviciile proaste din România
person Horeca
access_time_filled

În jur de 50 de reclamații au fost primite, în perioada 24 decembrie 2011 – 2 ianuarie 2012, la numărul Telverde pentru turiști (0800.86.82.82), la telefoanele mobile și fixe și pe adresele de email ale inspectorilor Direcției Control, Verificare și Monitorizare Turistică din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT).

Printre reclamațiile primite de comandamentele de iarnă ale MDRT s-a numărat sesizarea unui grup de 30 de turiști care au făcut o rezervare pe Internet la o pensiune din Voroneț (județul Suceava), iar condițiile prezentate în ofertă, spun reclamanții, au fost altele decât cele găsite la fața locului. Raportul de control al inspectorilor MDRT este încă în curs de elaborare.

camera

Directorul Direcției Control, Verificare și Monitorizare Turistică din cadrul MDRT, Dorin Gherghina, spune că numărul tot mai mare de reclamații înregistrate de minister arată că turiștii au înțeles cât de important este să nu treacă deloc cu vederea serviciile proaste care le sunt oferite în structurile turistice.

„Și de aceste sărbători echipele de inspectori ai MDRT s-au aflat la datorie. Telefoanele inspectorilor au fost în permanență deschise și la dispoziția turiștilor. Mă bucur să constat că aceștia au înțeles disponibilitatea noastră chiar și în perioada sărbătorilor și că nu au ezitat să facă sesizări atunci când nu au fost mulțumiți de serviciile pe care le-au primit. Turiștii au înțeles că pot conta pe noi. Este important să nu treci cu vederea serviciile TELproaste care îți sunt oferite într-o structură turistică și să reclami de îndată acest lucru. Numai astfel inspectorii MDRT pot interveni pentru sancționarea și prevenirea acestor practici care au efecte total nefaste pentru dezvoltarea turismului românesc. Profit de ocazie să le reamintesc tuturor că au la dispoziție nonstop și gratuit numărul Telverde pentru turiști, 0800.86.82.82, numerele de telefon, inclusiv de telefon mobil, ale inspectorilor MDRT și adresele lor de email, toate aceste date de contact fiind disponibile pe site-ul ministerului”, a declarat Dorin Gherghina

Reuniți în comandamente de iarnă, inspectorii MDRT au intervenit, după caz, alături de reprezentanți ai administrației publice locale (din cadrul comisariatelor de protecție a consumatorului, al direcțiilor de sănătate publică, direcțiilor sanitare, veterinare și pentru siguranța alimentelor, gărzii financiare, poliției, jandarmeriei etc.) și ai serviciilor publice de salvamont.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302