Vesela, cartea de vizită a unui restaurant

Vesela, cartea de vizită  a unui restaurant
person Horeca
access_time_filled

Un restaurant care se respectă are ca principală grijă calitatea mâncării pe care o servește clienților. Dar un operator de restaurant care vrea să aibă succes pe piață știe că succesul în restaurație implică un cumul de factori și atenție la fiecare detaliu din restaurant. Astăzi, când vorbim despre ieșitul la restaurant, nu mai vorbim despre simplul act de a merge și a mânca ceva; clienții se așteaptă la o experiență completă, în care fiecare aspect își joacă rolul său: de la mâncare, la design, ambient, până la aranjarea mesei (mise en place-ul), servirea și chiar aspectul veselei.

Importanța veselei, a tacâmurilor și a paharelor folosite nu trebuie minimizată. Ele nu sunt numai niște simple “obiecte de inventar” necesare într-un restaurant, ci reprezintă o investiție prețioasă, capabilă să individualizeze o locație. Este important ca antreprenorii din horeca să aleagă fiecare obiect cu grijă și să nu facă rabat la calitate: de la farfurii și boluri din porțelan, tacâmuri, pahare și carafe de sticlă, până la accesorii de bucătărie, toate trebuie să fie de calitate, să reziste utilizării și spălării frecvente și să aibă un aspect plăcut.

RESTAURANTELE TREBUIE SĂ ACORDE O IMPORTANÈšĂ MAI MARE VESELEI

Compania DECORIUM subliniază că este important ca operatorii horeca să acorde o importanță mai mare acestor aspecte și că, din păcate, încă, mulți operatori din România merg pe premiza “las că merge și așa”. Unii folosesc farfurii înnegrite, zgâriate sau ciobite sau tacâmuri uzate și nu se îndură să facă o investiție în acest sens. Alții fac investiția, dar aleg doar ce e mai ieftin, deși au un restaurant de nivel superior.

Reprezentanții DECORIUM subliniază că horeca este o piață în care concurența este din ce în ce mai acerbă și detaliile fac acum diferența. “Detaliile sunt foarte importante într-un restaurant, este o industrie a detaliilor. Trebuie să fii atent la aceste lucruri, pentru că mai întâi mănânci cu ochii. Noi, ca importator și distribuitor, spunem același lucru de ani de zile: Vesela este foarte importantă. Oricât de bună ar fi mâncarea, dacă nu este servită și prezentată pe o farfurie arătoasă degeaba. La fel, tacâmurile și paharele sunt importante, deoarece sunt singurele pe care le atingem cu buzele”, spun aceștia.

Se simte însă o schimbare de mentalitate, în special în zona restaurantelor premium. “Piața horeca este o piață în dezvoltare. S-a simțit o evoluție în zona restaurantelor de lux și premium, sunt din ce în ce mai multe astfel de restaurante în ultima vreme. Este o oarecare schimbare în piață și oamenii gândesc altfel decât acum 5 ani. Românii au început să călătorească, au văzut și alte restaurante, alte preparate, alte plating-uri, alte moduri de servire… Emisiunile TV de food au contribuit și ele la această schimbare. Mâncarea și servirea din restaurante au evoluat, proprietarii de restaurante s-au schimbat pentru că și gusturile și cerințele consumatorilor au evoluat”, cred reprezentanții DECORIUM.

SOLUÈšII COMPLETE PENTRU OPERATORII HORECA

Pentru că a înțeles nevoia de calitate a operatorilor horeca, DECORIUM vine în întâmpinarea acestora cu soluții complete pentru dotarea unităților din acest sector: veselă, tacâmuri, obiecte din inox și sticlă, produse textile. Firma are un portofoliu de clienți solid, din care fac parte hoteluri și restaurante cu care lucrează direct, dar colaborează și cu distribuitori de produse horeca, angrouri, magazine și cu rețeaua Dedeman.

“Sunt foarte multe hoteluri și restaurante cu care lucrăm. Ca număr, în zona litoralului și zona Valea Prahovei sunt cele mai multe unități horeca cu care colaborăm”, spun reprezentanții companiei.

Potrivit acestora, cel mai important avantaj oferit de firma DECORIUM este că firma lucrează cu producători renumiți în lume, atât ca produse cât și ca mărimea fabricii. “Pasabahçe, fabrica de sticlărie cu care lucrăm, e a doua ca mărime în lume; la porțelan lucrăm cu una dintre cele mai mari fabrici de porțelan din Europa și cea mai mare din Turcia, la tacâmuri la fel”. Sticlăria reprezintă în momentul de față produsul de top al Decorium, fiind cel mai solicitat de către locațiile horeca.

Pentru dotările destinate sectorului HoReCa, furnizorii DECORIUM sunt selectați dintre cele mai apreciate companii turcești specializate în acest domeniu:

< compania este unic distribuitor în România pentru Güral Porselen, Hisar, Kiliclar, Mehtap, Falez, Akcam

< importator pentru Pasabahçe, Kayalar, Arisco.

< Compania comercializează totodată, pe bază de comandă, produse textile pentru hoteluri: mărcile Sirkeci Tekstil și Dempa.

Pe lângă oferta variată de produse necesare utilării profesionale a oricărei unități HoReCa, compania vine în întâmpinarea operatorilor din acest segment și cu servicii de personalizare a veselei și sticlăriei. Se spune de exemplu că un client trebuie să recunoască un restaurant după farfurie, așa încât, pe acestea este bine să existe un semn distinctiv pentru fiecare local.

“Pentru clienții noștri din sectorul HoReCa și nu numai, oferim și servicii de personalizare a veselei și sticlăriei (imprimare logo, monocromie, policromie, sablare, decalcomanie, prin transfer) pentru hoteluri, restaurante, cafenele”. Compania personalizează pahare de vin, de șampanie, de coniac, scrumiere, carafe ș.a. “De exemplu, pentru Recaș personalizăm pahare și carafe, la Alexandrion facem pahare de coniac, la Philip Morris am făcut scrumiere Marlboro, la Stalinskaya am făcut pahare și scrumiere, la Jidvei pahare, la Casa Panciu, la Averești – carafe și pahare.”, subliniază reprezentanții DECORIUM.

în perioada următoare, compania își va intensifica activitatea în segmentul horeca și se va axa în special pe partea de personalizare.

Pentru mai multe informații despre soluțiile DECORIUM pentru sectorul HoReCa puteți contacta reprezentanții firmei la vanzari@decoriumro.com sau la telefon 021-3611946.

Diana SBâRCEA

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302